اخبار داغ

قتل وحشیانه دانش‌آموز رنگین پوست نیویورکی با سلاح سرد

قتل وحشیانه دانش‌آموز رنگین پوست نیویورکی با سلاح سرد
دانش‌آموز نیویورکی در حالی که تماشاگران از وی فیلم می‌گرفتند به طرز مهلکی مورد ضربات چاقو قرار گرفت. والدین باید با فرزندان خود در مورد نحوه استفاده از شبکه‌های اجتماعی صحبت کنند و به آنها هشدار دهند که کاربران نباید درگیر گسترش شایعه‌ها شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ دانش آموز نیویورکی در حالی که تماشاگران از وی فیلم می گرفتند به طرز مهلکی مورد ضربات چاقو قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

جوان 18 ساله که با ضربات چاقو به دانش آموز دبیرستانی حمله کرد و وی را به قتل رساند، اظهار بی گناهی کرد. فیلم اقدام مرگبار او در تلفن های تماشاگران حادثه بود. وکیل وی گفت که داستان فراتر از چیزی است که در فیلم ها نشان می دهد.

,
, ,

به گفته cnn، "تایلر فلچ" به خاطر درگیری منجر به مرگِ "موریس" 16 ساله، متهم به قتل درجه دوم شد. این درگیری در نزدیکی دبیرستان اوشِن‌ساید در شهر ناسائو در نیویورک رخ داد.

, cnn,

به گفته "برندان بروش" سخنگوی دادستانی منطقه ناسائو، فلچ در بازداشت به سر می برد.

,

بنا به اظهارات کارآگاه "استفان فیتزپاتریک" از اداره پلیس شهر ناسائو، حدود 50 تا 70 نفر از نوجوانان شاهد حمله و ضربات چاقو به سینه موریس بودند.

,

فیتزپاتریک افزود که برخی از آنها با گوشی خود از این حادثه فیلم گرفته و در شبکه های اجتماعی به نمایش گذاشتند، اما هیچ کس اقدامی برای کمک به موریس که پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان باخت، انجام نداد.

,
, ,

این کارآگاه پیش از هرگونه بازداشت طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که این حادثه یک مبارزه از پیش تعیین شده بود. یک گروه 6 تا 7 نفره به قربانی و تعدادی از دوستان وی حمله ور شده و در میان شلوغی و دعوا مقتول را با ضربات چاقو زخمی کردند.

,

"ادوارد ساپون" وکیل مدافع گفت: "چیزی فراتر از آنچه در فیلم ها دیده می شود، وجود دارد. ما در حال حاضر به قربانی احترام گذاشته و مستقیما در مورد وی اظهارنظر نمی کنیم. اما با توجه به آنچه تیم ما کشف کرده، مدرک مفصلی مبنی بر اینکه این گروه با گروه خون ریزی های خیابانی در ارتباط بوده وجود دارد."

,

"کیانا موریس" خواهر بزرگ مقتول با بیان اینکه از شنیدن اظهارات ساپون ناراحت و عصبانی شده گفت: "این وکیل سعی کرد تا تصویری از برادر من در ارتباط با این گروه جنایتکار بسازد. برادرم با خشونت این گروه مخالف بود."

,

"فیلیس هرینگتون" سرپرست مدارس منطقه ای ناسائو طی ویدئوئی گفت: "این منطقه هر کار ضروری برای حفاظت از دانش آموزان و کارکنان انجام می دهد."

,

وی از والدین خواست تا با فرزندان خود در مورد نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی صحبت کنند و به آنها هشدار دهند که کاربران نباید درگیر گسترش شایعه ها شوند."

,

"لارا کوران" مدیر اجرائی شهر ناسائو در اظهارات خود گفت: "برای محافظت از تمام مردم و نه تنها جوانان، تعداد افسران پلیس در این مدرسه و مدارس همجوار را افزایش می دهیم."

,

وی افزود: "اگر دیدید که کسی در خطر جدی قرار دارد، به جای گرفتن لایک و به اشتراک گذاری حادثه از گوشی های خود برای کمک استفاده کنید."

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه