اخبار داغ

فرمانده ناحیه بسیج برخوار:

برخی از مسئولان در حوزه تصمیم‌سازی مواجب‌بگیر غرب شده‌اند

برخی از مسئولان در حوزه تصمیم‌سازی مواجب‌بگیر غرب شده‌اند
فرمانده ناحیه بسیج برخوار گفت: برخی از مسئولان در حوزه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مواجب‌بگیر غرب شده‌اند و روی تصمیم‌گیری‌های کشور در مواجهه با غرب می‌خواهند اثر بگذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سرهنگ پاسدار محمد شفیعی در نشست خبری عصر روز گذشته اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس 150 برنامه فرهنگی در شهرستان برخوار برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران برخوار بابیان این‌که شعار امسال هفته دفاع مقدس«ما پیروزیم» است افزود: همایش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان حوزه‌های بسیج در بیت آیت‌الله ناصری، یادواره‌های شهدای شهرهای دستگرد و دولت‌آباد، قدردانی از فرماندهان رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در دولت‌آباد و همایش آیه‌های مقاومت ویژه دختران و مادران شهدا و ایثارگر دفاع مقدس ازجمله برنامه‌های این هفته می‌باشند.

,

وی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس در دو باغ‌موزه اسلام‌آباد و حبیب‌آباد، توزیع لوازم‌التحریر بین دانش آموزان بی‌بضاعت، برپایی میز خدمت و سخنرانی راویان دفاع مقدس پیش از خطبه‌های نماز جمعه، سخنرانی 30 راوی دفاع مقدس در مدارس شهرستان برخوار، کرسی آزاداندیشی در تالار لقمان حکیم برخوار و تجلیل از بسیجیان محله محور از برنامه‌های دیگر هفته دفاع مقدس خواهند بود.

,

شفیعی، عطرافشانی گلزار شهدا، بازدید از آسایشگاه جانبازان دفاع مقدس در نجف‌آباد، دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان، پیاده‌روی خانوادگی و تجلیل از زنان پشتیبان دوران دفاع مقدس را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان برخواراعلام کرد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان برخوار، مقاومت را رمز پیروزی ملت ایران در شرایط دشوار 40 سال اخیر بیان کرد و اظهار داشت: هر بار که در موضوع برجام از خود مقاومت نشان دادیم آمریکا و غرب را وادار به عقب‌نشینی کردیم؛ برخی از مسئولان در حوزه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مواجب‌بگیر غرب شده‌اند و روی تصمیم‌گیری‌های کشور در مواجهه با غرب می‌خواهند اثر بگذارند.

,

وی ادامه داد: مذاکره با آمریکا هیچ منفعتی برای کشور ندارد چون دولت ترامپ دولتی عهدشکن و فریب‌کار است ومی خواهد شرایط خود را به مسئولان کشور در موضوعات هسته‌ای، موشکی و نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران تحمیل کند.‌

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه