اخبار داغ

مدیر کل آموزش و‌ پرورش استان همدان:

استان همدان با 40 هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته به استقبال سال تحصیلی می‌رود

استان همدان با 40 هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته به استقبال سال تحصیلی می‌رود
مدیر کل آموزش و‌ پرورش استان همدان با بیان اینکه استان همدان با ۴۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته به استقبال سال تحصیلی می رودگفت : استان با ۲۸۵ هزار دانش آموز و دو هزار و 519 مدرسه و ۱۰ هزار و ۴۰۰کلاس به استقبال سال آموزشی جدید می رود و خوشبختانه این استان به لحاظ نیروی انسانی و معلم به لحاظ کمی و کیفی از استان های پیشرو است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ محمد پورداود، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان امروز در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه همدان با اعلام خبر ورود نیروهای جدید به چرخه آموزشی استان گفت : حدود ۵۰۰ نیروی جدید از اسفندماه سال گذشته وارد آموزش و پرورش شده اند که شامل معلمان پیش دبستانی ‌و حق التدریس بودند و وارد چرخه آموزشی شده اند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

پورداود با بیان اینکه استان همدان با ۴۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته به استقبال سال تحصیلی می رودگفت : استان با ۲۸۵ هزار دانش آموز و دوهزار و ۵۱۹ مدرسه و ۱۰ هزار و ۴۰۰کلاس به استقبال سال آموزشی جدید می رود و خوشبختانه این استان به لحاظ نیروی انسانی و معلم به لحاظ کمی و کیفی از استان های پیشرو است .

,

وی ادامه داد: بدون کوچکترین مشکلی دانش آموزان و فرهنگیان سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد.

,

مدیر کل آموزش و‌ پرورش استان همدان با اشاره به اینکه  طرح تحول سند بنیادین آموزش و پرورش از حالت تئوری خارج شده و در مناطق و استانها در حال اجرا شدن است تاکید کرد: چرا که امسال در استان همدان شاهد دانش آموزی با رتبه ۴ در رشته علوم انسانی بودیم و حافظ قرآن نیز بودند و این نشان از تربیت تمام ساعتی دارد که دستگاه تعلیم و تربیت استان به دنبال آن است .

,

وی گفت : آموزش و‌ پرورش با تمام توان از سطح ستاد و وزارتخانه و مناطق و مدارس به نقطه مهم و مثبت اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش رسیده است و از همه سازمان ها و مردم استدعا داریم که در اجرای سند تحول بنیادین ما را یاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه