اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه استان همدان مطرح شد؛

گفتمان مقاومت در مقابل اهداف دشمنان ایستاده است/ معضل بزرگ امروز کشور، جوانان بیکار است

گفتمان مقاومت در مقابل اهداف دشمنان ایستاده است/ معضل بزرگ امروز کشور، جوانان بیکار است
نماز جمعه این هفته استان همدان با حضور پرشور مردم این استان در میعادگاه های نماز جمعه اقامه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ نماز عبادی – سیاسی جمعه امروز با حضور پرشور مردم در مرکز و شهرستانهای مختلف استان همدان برگزارشد، ائمه جمعه استان با اشاره به وجود استقلال در انقلاب اسلامی، آن را عاملی برای برهم پاشی نظام های استکباری و افول قدرت پوشالی آمریکا دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

امام جمعه همدان: معضل بزرگ امروز کشور جامعه بیکار و جوانان بیکار است

, امام جمعه همدان: معضل بزرگ امروز کشور جامعه بیکار و جوانان بیکار است, امام جمعه همدان: معضل بزرگ امروز کشور جامعه بیکار و جوانان بیکار است,

آیت الله حبیب الله شعبانی در خطبه های نماز جمعه همدان ضمن دعوت همگان به تقوی الهی گفت : یکی از مصادیق تقوا توجه به حضرت ولی عصر عج است که انسان در زندگی خودش باید توجه داشته باشد و این یکی از مظاهر تقواست.

,

وی ادامه داد: در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم و به یاد امام و شهدا و ایثارگران همه را یاد می کنیم و در سال ۵۷ که انقلاب شد نظام اسلامی به بازسازی از درون پرداخته است.

,

امام جمعه همدان افزود: کسانی که به نظام اسلامی حمله کردند در دوران اول انقلاب مشکل اصلی شان این نبود که به نظام اسلامی حمله کردند بلکه مشکل اصلی آنها چهار شعار اصلی بود که استقلال آن نظام های استکباری دنیا را در اینده دچار مشکل خواهد کرد.

,

وی عنوان کرد : تحلیل گران غرب از همان ابتدا متوجه خطر بزرگ کشوری مستقل برای کشورهای مستکبر بودند و به مقابله با آن پرداختند.

,

آیت الله شعبانی تاکید کرد: در آستانه سال تحصیلی هستیم و با کمبود معلم مواجه هستیم اما در استان همدان جدی نیست و پیگیری می شود.

,

وی ادامه داد: برخی افراد از نام شهدا می ترسند و در استان هایی شاهد برداشتن نام شهدا هستیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان، معضل بزرگ امروز کشور را جامعه بیکار و جوانان بیکار دانست و گفت: مشکل بزرگ امروز ما اشک جوانانی است که بخاطر سیاست گذاری های غلط در بازار تولید و کار دچار مشکل شده اند.

,

 

,

امام جمعه تویسرکان: شکست قدرت پوشالی آمریکا در مقابل انصارالله 

, امام جمعه تویسرکان: شکست قدرت پوشالی آمریکا در مقابل انصارالله , امام جمعه تویسرکان: شکست قدرت پوشالی آمریکا در مقابل انصارالله ,

حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه آخرین هفته شهریور ماه گفت: ۴۰ سال پیش در شرایطی که دو بلوک شرق و غرب که اصولشان ضد دین و بر مبنای پوچ و مکتب دنیایی وجود داشت، نهضت دینی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) سربلند کرد و به ثمر نشست.

,

وی اظهار کرد: به عقیده بزرگان هیچ صدایی مثل صدای امام جهان را به لرزه در نیاورد و انقلاب طلسم سکوت در برابر ظلم را شکست، از این رو هر ساله دشمن توطئه ای به راه انداختند تا انقلاب را به زانو دربیاورند و نه‌ تنها هشت سال جنگ‌ را بر ملت ما تحمیل کردند بلکه هواپیمای مسافربری کشور را زدند اما این جمهوری اسلامی بود که مقتدرانه ایستاد و امروز جبهه گسترده مقاومت در برابر استکبار جهانی قد علم کرده است‌.

,

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: شکوه انقلاب در این بود که الفت، اخلاق و از ایثار را به جایی رساند که هر خانواده ای شهید یا شهدایی تقدیم نظام‌کرد اما بزگوارانه ایستاد.

,

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: ثمره آن‌خون های پاک امروز موج عزت و امنیت را به وجود آورده، مسئله که مصداق بارز آن را می توان در وحدت همگان در راهپیمایی اربعین دید.

,

وی در ادامه به پاسخ دندان شکن پهپادهای یمنی به آل سعود و آمریکا اشاره و عنوان کرد: هرچه آمریکا توانست از این گاو شیرده دوشید اما زمانی که پهپادهای انصارالله آل سعود را درهم‌ پیچید آمریکایی ها به او گفتند قول دفاع به شما نداده ایم و این گونه تجهیزات ضعیف آمریکایی را در برابر سلاح های فوق پیشرفته انصار الله خوار نشان داد که نشان بارز افول قدرت پوشالی آمریکا بود‌.

,

امام جمعه تویسرکان همچنین به دیدار موکب داران عراقی با رهبر انقلاب هم پرداخت و گفت: امام‌حسین(ع) به برکت اربعین در دنیا معرفی می شود، اگر آن امام همام به دنیا معرفی شود امام زمان(عج)هم به دنیا بیشتر معرفی می شود.

,

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: اربعین جهانی شد و جهانی تر هم می شود و این خون سیدالشهداء(ع) که همچنان خروشان است.

,

وی اذعان کرد: اربعین بی نظیرترین فرصت برای تحقق و معرفی تمدن نوین اسلامی است چرا که از تمامی قومیت ها از سراسر دنیا در آن حضور دارند و باید افتخار کنیم و از این فرصت حداکثر استفاده را ببریم.

,

خطیب نماز جمعه تویسرکان با تاکید بر اینکه از هم اینک نباید فضای انتخاباتی را ایجاد کرد اظهار کرد: باید مراقب باشیم که هر انتخاب ما در مسایل مختلف اثرگذار است و همه مردم باید در انتخاب خود دقت کنند.

,

حجت الاسلام موحدی همچنین افزود: اگر مذاکره و ترفند امریکا به ثمر بنشیند دیگر مردم ایران روی آرامش را نخواهند دید در حالی که امروز دیدیم که به دلیل مقاومت شکوفایی عظیمی در تمام حوزه های کشور حاصل شده است و کسانی که موافق مذاکره باشد خائن به ملت است.

,

 

,

امام جمعه قهاوند: ساده لوح اند کسانی که معتقدند برای دور کردن سایه جنگ باید مذاکره کرد

, امام جمعه قهاوند: ساده لوح اند کسانی که معتقدند برای دور کردن سایه جنگ باید مذاکره کرد, امام جمعه قهاوند: ساده لوح اند کسانی که معتقدند برای دور کردن سایه جنگ باید مذاکره کرد,

حجت الاسلام حسین محققی در خطبه های نماز جمعه قهاوند گفت: برجستگی اتفاقات مبارک درگام اول انقلاب به حدیست که می توان آن را نقطه عطف تاریخ مقاومت ملت بزرگ ایران به حساب آورده  وانقلاب را به قبل و بعداز آن تقسیم نمود.

,

وی افزود : حضور افراد و هیات های شاخص جبهه مقاومت در حسینیه امام خمینی(ره)، زانوی ادب بر زمین زدن مقتدی صدر در برابر رهبری عزیز و نطق عاشورایی سیدحسن نصرالله، در کنار شکار پهپاد وتوقیف کشتی انگلیسی برای همه تئوریسین ها، استراتژیست ها، تحلیل گران و تقویم نویسان یک رویداد تاریخی بزرگ است.

,

امام جمعه قهاوند بیان داشت : همه اتاق فکرهای دنیای سیاست مجبورند این نقطه عطف را در مبارزه و مقاومت ملت ایران و نظام اسلامی مد نظر قراردهند کما این که امارات چنین کرد عربستان چنین کرد و آمریکا نیز با اخراج بولتون جنگ طلب چنین کرد.

,

وی گفت: جان بولتونی که وعده داده بود با منافقین چهل سالگی انقلاب را در تهران جشن بگیرد نتوانست دومین سال مسئولیت اش را تجربه کند.

,

حجت الاسلام محققی کنارگداشتن بولتون نه اخراج یک شخص از کاخ سفید، بلکه قطع امید کاخ سفید از دستاوردسازی از راه فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی است بولتون، ترامپ را به این توهم رسانده بود که با خروج از برجام و فشارحداکثری یا موجب هرج و مرج درکشور سبب فروپاشی نظام خواهد شد.

,

وی گفت: آنها فکر می کردند خروج از برجام ایران را مجبور به آمدن پای میزمذاکره و دادن امتیازات بزرگ خواهد کرد چه ساده لوح اند کسانی که معتقدند برای دورکردن سایه جنگ از ایران باید مذاکره کرد  آن هم مذاکره ای که از مولفه های قدرت موشکی، نفوذ منطقه ای و توان هسته ای و جنگ نامتقارن ایران بکاهد.

,

 

,

امام‌جمعه نهاوند: گفتمان مقاومت در مقابل اهداف دشمنان ایستاده است/ منظور آمریکا از مذاکره تسلیم شدن در مقابل آن‌ها است

, امام‌جمعه نهاوند: گفتمان مقاومت در مقابل اهداف دشمنان ایستاده است/ منظور آمریکا از مذاکره تسلیم شدن در مقابل آن‌ها است, امام‌جمعه نهاوند: گفتمان مقاومت در مقابل اهداف دشمنان ایستاده است/ منظور آمریکا از مذاکره تسلیم شدن در مقابل آن‌ها است,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: در طول ۴۰ سال مقاومت و ایستادگی مردم بوده است که انقلاب را پیروز کرده و حرکت روبه‌پیشرفت انقلاب را تداوم بخشیده است و انقلاب را در مقابل خطرات و تهدیدهای دشمنان بیمه کرده است.

,

وی اظهار داشت: امروز گفتمان مقاومت در منطقه در برابر اهداف دشمن و استکبار ایستاده و پیروز شده است و دشمنان به همین دلایل است که با مقاومت و این گفتمان مخالف هستند.

,

امام‌جمعه نهاوند افزود: مقاومت در کشورهای منطقه از ثمرات انقلاب است و جبهه کفر و استکبار جهانی نمی‌توانند این واقعیت را قبول کنند.

,

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: باسابقه عهدشکنی و خیانت‌های آمریکایی‌ها پیشنهاد مذاکره از طرف آن‌ها واقعاً خنده‌دار است چون آن‌ها برجام را که خودشان امضا کردند کنار زدند و ایران را تحریم کردند.

,

وی ادامه داد: مذاکره در این شرایط تحریم یعنی تسلیم شدن در مقابل آن‌ها ولی منظور آن‌ها از مذاکره این است که ما از سیستم دفاعی و موشکی دست‌برداریم و از راهبرد منطقه‌ای مقاومت دست‌برداریم.

,

امام‌جمعه نهاوند افزود: آن‌ها می‌خواهد ما موشک نداشته باشیم و کاری به مظلومین در منطقه نداشته باشیم درحالی‌که دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم از اصول دین اسلام و راهبرد اصلی انقلاب اسلامی است.

,

وی در پایان گفت: دشمنی آمریکایی‌ها با مردم ایران اسلامی تمام‌شدنی نیست چون آن‌ها با اصل انقلاب مشکل‌دارند و همه اقدامات دشمنان و به‌خصوص آمریکایی‌ها تأمین اهداف رژیم صهیونیستی در منطقه است.

,

 

,

امام جمعه موقت رزن: کوتاه آمدن در برابر آمریکا آنها را وقیح تر کرده است

, امام جمعه موقت رزن: کوتاه آمدن در برابر آمریکا آنها را وقیح تر کرده است, امام جمعه موقت رزن: کوتاه آمدن در برابر آمریکا آنها را وقیح تر کرده است,

حجت الاسلام محمود حمزه پور، در خطبه های این هفته کوتاه آمدن در برابر زورگویی های آمریکا را اشتباه عنوان کرد و گفت:این منطق قلدران عالم است که در برابر افرادی که مقاومت نکنند وقیح تر می شوند.

,

امام جمعه موقت شهرستان رزن  ادامه داد: در مسئله صدور روادید سفر رئیس جمهور به آمریکا به وضوح این مسئله قابل لمس است.

,

وی ضمن انتقاد از برخی سخنان مسئولین شهرستان در خصوص هزینه های انجام شده برای حوزه علمیه قروه درجزین اظهار کرد :متاسفانه برخی مسئولین با سخنان بی اساس و کذب به شایعات دامن میزنند و ذهن مردم را نسبت به حوزه های علمیه مشوش می کنند.

,

حجت الاسلام حمزه پور در شش سال گذشته کل کمک دولت به حوزه علمیه قروه درگزین را ۷۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت:در شش سال بیش از ششصد میلیون هزینه شده که مردم کمک کرده اند و دولت در حالی که اعتبار ۳۰۰ میلیون قول داده بود فقط ۷۰ میلیون پرداخت کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه