اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه کردستان عنوان شد؛

دفاع مقدس گنجینه تمام شدنی در نظام جمهوری اسلامی ایران است/ مدیران خدمت به محرومان را سرلوحه کار خود قرار دهند

دفاع مقدس گنجینه تمام شدنی در نظام جمهوری اسلامی ایران است/ مدیران خدمت به محرومان را سرلوحه کار خود قرار دهند
امامان جمعه کردستان از دفاع مقدس به عنوان یک حرکت ارزشی و دینی و گنجینه تمام ناشدنی در نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کردند و همچنین از مدیران خواستند که خدمت به محرومان را سرلوحه کار خود قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، حجت الاسلام علی مرادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته بیجار ضمن تبریک هفته دفاع دفاع مقدس افزود : رشادت رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را در برابر گزند دشمنان بیمه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه دفاع مقدس هنوز هم پس از سال ها حرف های زیادی برای گفتن دارد، افزود: باید رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برای تمامی نسل ها تبیین شود.
,
 
,
 
,
خطیب جمعه بیجار گفت : باز نشر اهداف و آرمان ها دفاع مقدس می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جوانان امروزی باشد.
,
 
,
 
,
حجت الاسلام مرادی ادامه داد :در حال حاضر بسیاری از حجمه های کور و سلطه گرانه همواره در صدد هستند تا تاریخ انقلاب و به ویژه دفاع مقدس را تحت الشعاع قرار داده و نابود کنند.
,
 
,
 
,
وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با موکب داران کشور عراق که همه مسوولان معتقدند در هیچی سطوحی با آمریکا مذاکره نمی شود ، بیان داشت : استکبار جهانی بداند ما ۴۰ سال در برابر دسیسه های مختلف ایستاده ایم و برای همیشه هم مقاومت می کنیم .
,
 
,
 
,
امام جمعه بیجار تاکید کرد : برای نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت شده هدف آمریکا از مذاکره تحمیل خواسته های گستاخانه خود بر ملت ایران است.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بیان داشت: دانش‌آموزان ما با هدایت معلمان خود باید اهدافی هوشمندانه برای خود تعیین کنند که شامل برنامه‌هایی می‌شود که آن‌ها را تا رسیدن به هدف نهایی راهنمایی می‌کنند.
,
 
,
 
,
امام جمعه دهگلان: مدیران خدمت به محرومان را سرلوحه کار خود قرار دهند
,
 
,
 
,
امام جمعه دهگلان ضمن تبریک بازگشایی مدارس گفت: امیدوارم خداوند متعال ما را در عرصه خدمات علم ودانش موفق گرداند ودر حقیقت تلاش مدیریت آموزش و پرورش در راستای خدمت به دانش آموزان شهرستان قابل ستایش است
,
 
,
وی با اشاره به مشکلات شهرستان از تیم مدیریت شهر ستان خواست مشکلات آب شرب دهگلان را رفع نموده و در این راستا نیاز است به مردم خدمت مضاعف صورت گیرد. 
,
 
,
وی از مردم خواست قدر مدیران را بدانند و مسئولان نیز خدمات به محرومان را سر لوحه کار خود قرار دهند.
,
 
,
امام جمعه دهگلان شغل معلمان را شغلی سخت عنوان کرد و گفت چونکه معلم در واقع باید انسان تربیت کند تا آن دانش آموز فردا مسئولیت خدمتگزاری جامعه را بر عهده دار باشد.
,
 
,
ماموستا عنایتی بیان داشت: اگر کسی در کنار ایمانش کسب علم و دانش کند به او رتبه و درجه از طرف خداوند اعطا می شود.
,
 
,
وی در ادامه گفت: عالمی که به خاطر منفعت خود از خدمت در راستای آگاه سازی مردم کوتاهی کند علم او علمی شیطانی است.
,
 
,
ماموستا عنایتی گفت: دین اسلام سر آمد ادیان است که در زمان بعثت پیامبر واژه اقرا و خواندن بر پیامبر نازل شد که خداوند به پیامبر و امتش دستور کسب علم و معرفت داده است و این نشان از اهمیت دین مقدس اسلام به علم ودانش است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه