اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

نقشه آمریکا برای مذاکره، شیطانی است

نقشه آمریکا برای مذاکره، شیطانی است
امام جمعه سمنان گفت: نقشه آمریکا برای مذاکره شیطانی است و می خواهند با رویکرد مذاکره ایران را تسلیم کنند، اما ملت ایران اهل مذاکره با ذلت نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه، گفت: عزاداری های ما برای سیدالشهدا به صورت مستمر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی دلدادگی مردم به اهل بیت (ع) را قابل تحسین دانست و تصریح کرد: مردم جهان و به ویژه ایرانیان روز به روز به امام حسین(ع) ارادت بیشتری پیدا می کنند.

,

امام جمعه سمنان خواستار نهادینه شدن رهنمودهای ائمه اطهار (ع) در جامعه ایرانی شد و افزود: مومنان باید حق گویی را ترویج دهند هر چند به ضررشان باشد چرا که کسب رضای خدا را به دنبال دارد.

,

شاهچراغی با اشاره به بیانات چند روز پیش امام خامنه ای که فرمودند، به هیج عنوان با شیطان بزرگ مذاکره نخواهیم کرد، اظهار کرد: نقشه آمریکا برای مذاکره شیطانی است و می خواهند با رویکرد مذاکره ایران را تسلیم کنند.

,

وی ادامه داد: هدف آمریکا از مذاکره با ایران این است که نشان دهد فشارهای حداکثری تاثیر داشته است اما ملت ایران اهل مذاکره با ذلت نیستند و همواره به رهنمودهای امام خامنه ای توجه می کنند.

,

امام جمعه سمنان با اشاره به حملات پهپادی یمن علیه آل سعود، گفت: این اقدام دفاع مردم یمن از خودشان بود و نشان دادند از کشورهای زورگو نمی ترسند و با مقاومت بر دشمنان پیروز خواهند شد.

,

شاهچراغی همچنین با گرامیداشتن هفته دفاع مقدس، بیان کرد: این دفاع مقدس بود که مردم ایران را در برابر هر گونه زورگویی بیمه کرد و ملت ایران با اقتدار ازعزت نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه