اخبار داغ

امام جمعه استان زنجان:

انقلاب اسلامی ایران با تأسی از عاشورا در برابر دشمنان ایستاده است

انقلاب اسلامی ایران با تأسی از عاشورا در برابر دشمنان ایستاده است
امام جمعه استان زنجان با اشاره به آموزه‌های دفاع مقدس گنجی برای ملت ایران است و نباید حماسه‌های دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود گفت: انقلاب اسلامی ایران با تاسی از عاشورا در برابر دشمنان اسلام ایستاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: تحلیل دشمن از انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس اشتباه بود آنها نمی‌دانستند با چه کسانی طرف هستند چرا که ملت ایران انقلاب کرده بودند زیر یوغ دشمن نرود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

وی با اشاره به اینکه با تاکید براینکه نباید آموزهای دفاع مقدس را فراموش کنیم عنوان کرد: آموزه‌های دفاع مقدس گنجی برای ملت ایران است و نباید حماسه‌های دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

,

امام جمعه زنجان با بیان اینکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس از آرمانهای خود دفاع کردند ابراز کرد: امام راحل در مورد دفاع مقدس فرمودند"ما انقلاب را با دفاع مقدس خود ثابت کردیم".

,

وی با اشاره به اینکه دشمن در هشت دفاع مقدس به کمک سایر کشورها به تجهیزات نظام بالایی مجهز بود افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از عاشورا بود که این امر از اهمیت بالایی برخوردار بود.

,

آیت الله خاتمی با اشاره به اسنکه رزمندگان اسلام در هشت دفاع مقدس ابهت غرب و شرق را در هم شکستند عنوان کرد: امروز ریشه پربار انقلاب بسیار قوی‌تر شده است.

,

وی با تاکید براینکه ملت ما نشان دادند که می‌توان در برابر ظلم و ظالمان ایستاد افزود: هشت سال دفاع مقدس الگویی برای بسیاری از انقلاب ها در جهان تبدیل شده است.

,

امام جمعه زنجان در مورد موضوع مذاکره بیان کرد: موضع گیری آمریکا در چند ماه گذشته نشان آشفتگی رفتار در بین آمریکایی‌ها است.

,

وی گفت: آمریکایی ها مدعی هستند که در مذاکره بر سرشان کلاه گذاشته شده و مقام معظم رهبری نیز در این مورد تذاکرات جدی دادند که باید این تذکرات مورد توجه جدی قرار گیرد.

,

خاتمی با اشاره به اینکه آمریکایی به‌دنبال این است که بگویند که بعد از ۴۰ سال فشار توانستیم ایران را وادار به نشستن بر پای نیز مذاکرات کنیم افزود: آنها نمی‌دانند ایران الگوی عاشورا را دارد و با تاسی از آن در مقابل دشمنان ایستادند.

,

وی گفت: آنها فشار حداکثری را به ایران وارد می‌کنند ولی همه مسئولان ما یک‌صدا اعلام کرده‌اند که با آمریکا نه مذاکره (دو جانبه و نه مذاکره چند جانبه) نخواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه