اخبار داغ

گزارش تصویری؛

دلجویی جمعی از ائمه جماعت و جانبازان از کارگران مصدوم هپکو

دلجویی جمعی از ائمه جماعت و جانبازان از کارگران مصدوم هپکو
جمعی از ائمه جماعت مساجد اراک، اساتید حوزه علمیه و جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس به دیدار تعدادی از کارگران مصدوم شرکت هپکو رفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ جمعی از ائمه جماعت مساجد اراک، اساتید حوزه علمیه و جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس روز جمعه به دیدار تعدادی از کارگران مصدوم شرکت هپکو رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

این دیدارها بیان‌گر این موضوع است که روحانیون همواره حامی و جلودار مطالبات اصیل کارگران هستند و با تمام قوا برای احقاق حقوق آنان تلاش خواهند کرد.

,

نباید اجازه داد، اقدامات نادرستی نظیر انسداد ریل راه‌آهن، موجب آزار مردم و مخدوش کردن چهرۀ جامعۀ کارگری شود. البته کارگران هم باید مسیر خود را از جریانات منحرف، جدا کنند.

,

چند گروه کشوری، از جمله حجت الاسلام جلیل محبی، دبیر ستاد امر به معروف کشور، دانشجویان دانشگاه های امام صادق علیه السلام، دانشگاه تهران و... طی این روزها در اراک حضور یافته، گروهی امروز در اراک هستند و از صبح تا ظهر به دیدار کارگران هپکو رفتند.

,

در تجمعی که کارگران شرکت هپکو اراک در روز دوشنبه ۲۵ شهریور ماه داشتند و ریل شمال به جنوب را مسدود کرده بودند منجر به درگیری کارگران و نیروی انتظامی شد و در همین راستا تعدادی از کارگران هپکو زخمی و تعدادی دیگر نیز بازداشت شدند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه