اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه؛

ثمره کوچکترین خطر استراتژیک آمریکا، محو رژیم صهیونیستی و عربستان است/ معرفت حسینی تنها راهبرد ایستادگی در برابر جبهه خصمانه استکبار

ثمره کوچکترین خطر استراتژیک آمریکا، محو رژیم صهیونیستی و عربستان است/ معرفت حسینی تنها راهبرد ایستادگی در برابر جبهه خصمانه استکبار
آیت الله حسینی همدانی گفت: عده ای با فرافکنی حمله به پالایشگاه نفتی عربستان را کار ایران می دانند اما باید بگوئیم که اگر آمریکا و عمال وی در خاورمیانه کوچکترین خطری استراتژیک را مرتکب شوند عربستان و رژیم صهیونیستی دیگر در منطقه وجود نخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه امام سجاد (ع) پس از عاشورا تفکر ناب ولایت را از تحریف نجات دادند، گفت: ایشان از استکبارستیزی امام حسین (ع) غافل نبود و خط مقاومت امام سوم شیعیان را به خوبی برای مردم تبیین و ترسیم کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی ظلم ستیزی حسین (ع) را راهبرد امروز مظلومین برای مقابله با ظلم در جهان دانست و افزود: امروز فرهنگ اهل بیت (ع) در امان نیست اما دشمن غافل است از اینکه چراغ و راه خاموش شدنی نخواهد بود زیرا محرم امسال به عنوان پرشورترین سال عزاداری برای حسین(ع) در جهان ثبت شد. 
,
 
,
وی اظهار داشت: رهبری فرمودند معارف امام حسین (ع) به برکت اهل بیت (ع) بین المللی شد اما عده ای درصدد هستند این فرهنگ را از کار بیاندازند درحالیکه باید در برابر این خرافه ایستاد، باید گفتمان حسینی نشر داده شود زیرا امروز حرکت معرفت حسینی می تواند در برابر جبهه خصمانه استکبار یک تنه بایستد. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه رهبری فرمودند پیام حسین (ع) پیام نجات دنیا است، تصریح کرد: امروز مردم پا برهنه یمن با فرهنگ حسینی عربستان را تهدید کرده است که اگر دست از تجاوز نکشد ریاض را تصرف می کند در حالی که بیش از 4 سال از ادعای عربستان برای تسخیر این کشور می گذرد!
,
 
,
وی گفت: عده ای با فرافکنی حمله به پالایشگاه نفتی عربستان را کار ایران می دانند اما باید بگوئیم که اگر آمریکا و عمال وی در خاورمیانه کوچکترین خطری استراتژیک را مرتکب شوند عربستان و رژیم صهیونیستی دیگر در منطقه وجود نخواهد داشت.
,
 
,
امام جمعه کرج افزود: یکی از جلوه های مقاومت سیره امام حسین (ع) دفاع مقدس بود که در سال 59 به وقوع پیوست زیرا مردم 8 سال بدون کمک از هیچ کمک خارجی در برابر هیمنه استکباری جهان ایستادند و علاوه بر امنیت پایدار به پیشرفت نظامی و خودکفایی در عرصه های مختلف برسند. 
,
 
,
وی اظهار داشت: دفاع مقدس الگوی مدیریت جهادی بود زیرا با تفکر انقلابی و مدیریت ولی فقیه تهدیدات دشمن خنثی شد، امروز دشمن توان مقابله مستقیم با ما را ندارند و به واداده های داخلی دل خوش شده است اما عده ای می خواهند القا کنند مذاکره به این دلیل است که فشار حداکثری بر مردم اثر کرده است در حالیکه اینگونه نیست. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه ملت ایران در پیروی از کلام رهبری مبنی بر عدم مذاکره با آمریکا اعلام می کنند که موافق مذاکره با استکبار نیستند، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی تصریح کرد: معلمان در آستانه سال تحصیلی وظیفه باورمند کردن دانش آموزان در راستای حرکت در مسیر تمدن نوین را بر عهده دارند.
,
 
,
وی گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بارها مورد تذکر رهبری بوده است زیرا بین بدنه آموزش و پرورش و این سند فاصله وجود دارد، همچنین وزیر آموزش و پرورش لازم است این سند را عملیاتی کنند. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی افزود: گلزار شهدای امام زاده محمد(ع) را جدی بگیرید، باید ساماندهی شود زیرا نماد مقاومت و ایثار است باید اولویت کاری قرار داده شود، متاسفانه فضاهای سبز استان برای ساخت و سازهای بی مورد و در راستای منافع مادی تصرف می شود.
,
 
,
خطیب جمعه کرج در خاتمه خاطر نشان داشت: اخلاق انتخاباتی برای عده ای لغزش گاه قطعی است زیرا در دنیا به تبلیغات انتخاباتی به عنوان یک حرفه سودآور نگاه می شود اما هرگونه فریب مردم به اسم تبلیغات خلاف است، کاندیداها ناجی همه مشکلات نیستند و نماینده اصلح کسی است که از بدخلاقی انتخاباتی پرهیز کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه