اخبار داغ

خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد:

ایران اسلامی فرمول مذاکره را برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرده است

ایران اسلامی فرمول مذاکره را برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرده است
امام جمعه اهواز عنوان کرد: افرادی که امروز و در این شرایط، فرمول مذاکره را پیش می کشند، باید بدانند که ایران اسلامی فرمول مذاکره را برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب ؛ حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه 29 شهریورماه اهواز با اشاره به حملات یمنی ها به تاسیسات نفتی آرامکو عربستان، اظهار داشت: براساس گزارش رسانه های جهان، این حمله به شدت غیر مترقبه و تاثیرگذار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
وی افزود: رسانه های بی طرف این حمله را به عنوان یک رسوایی بزرگ برای جهان سلطه ای عنوان کردند که 4 سال و نیم است حملات وحشیانه ای علیه مردم مظلوم و فقیر یمن انجام می دهند.
,
 
,
امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: در این مدت که هر 10 دقیقه یک کودک در یمن به خاک و خون کشیده می شود، کشورهای به ظاهر متمدنی که حامی حقوق حیوانات هم هستند، هیچ اعتراضی نسبت به این کشتار عربستان، نداشتند بلکه خود برای رونق کارخانه های سلاح شان، حامی این جنگ هستند.
,
 
,
موسوی فرد بیان داشت: حمله اخیر یمن به عربستانی که با حمایت 17 کشور شب و روز شدیدترین حملات را علیه فقیرترین کشور منطقه انجام می دهند، یک شکست بزرگ است و عربستانی ها برای جبران وجه خود، چاره ای جز اتهام انجام حمله به ایران نداشتند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه سخنان خود با اشاره به سیاست خارجی دولت در 6 سال گذشته، تصریح کرد: در 6 سال گذشته با در فرمول به مقابله با جهان رفتیم که اولین آن برجام با هدف اقتصادی بود و دومین فرمول، پاسخ نظامی به تهدیدات دشمن در منطقه بوده است.
,
 
,
وی افزود: امروز به راحتی می توان شرایط اقتصادی کشور که حاصل برجام است را با شرایط امنیت ایران اسلامی که حاصل توان و قدرت نیروهای مسلح ماست، مقایسه کرد و به نتیجه هرکدام از آنها پی بُرد.
,
 
,
خطیب نماز جمعه اهواز عنوان کرد: افرادی که امروز و در این شرایط، فرمول مذاکره را پیش می کشند، باید بدانند که ایران اسلامی فرمول مذاکره را برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرده است.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: از قلب کربلای ایران، اعلام می کنیم مذاکره با آمریکا در هر سطحی، چه مخفیانه و چه آشکار، ممنوع است.
,
 
,
موسوی فرد بیان داشت: راه به دست آوردن عزت در مسائل اقتصادی، در سایه مقاوم کردن اقتصاد و اعتماد به جوانان مومن و انقلابی کشور است که می تواند مشکلات امروز کشور را حل کند.
,
 
,
امام جمعه اهواز در ادامه سخنان خود با اشاره به نخستین سالگرد حمله تروریستی 31 شهریورماه اهواز، ضمن همدردی با خانواده شهدای این حادثه، اظهار داشت: شهردار تهران باید نسبت به حذف نام شهدا از نام خیابان های این شهر، از خانواده شهدا عذرخواهی کند زیرا اگر امروز کشور عزتمندی داریم، به برکت خون شهداست.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه