اخبار داغ

سرپرست شرکت غله بروجرد:

خرید ۱۶ هزار تن گندم از کشاورزان/۲۰۰ هزار کیلو کلزا در بروجرد برداشت شد

خرید ۱۶ هزار تن گندم از کشاورزان/۲۰۰ هزار کیلو کلزا در بروجرد برداشت شد
سرپرست شرکت غله بروجرد با اشاره به خرید بیش از ۱۶ هزار تن گندم از کشاورزان بروجردی گفت: تاکنون ۲۰۰ هزار و ۱۵۰ کیلو کلزار در شهرستان بروجرد برداشت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شمس اله قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: امسال به توجه به شرایط کشت گندم، میزان تولید در شهرستان بروجرد کاهش یافته و از ابتدای خرید تضمینی تاکنون بیش از ۱۶ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,


وی افزود: هر کیلو گندم از کشاورزان هزار و ۷۰۰ تومان خریداری شده که آمار خرید تضمینی نسبت به سال گذشته کاهش یافته البته برداشت گندم در برخی از مناطق سردسیر هنوز آغاز نشده که پیش بینی می‌شود در مجموع ۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شود.

,
,


سرپرست شرکت غله بروجرد با اشاره به مطالبات کشاورزان عنوان کرد: تاکنون همه مطالبات کشاورزان در راستای خرید تضمینی گندم پرداخت شده است؛ گندم‌های خریداری شده در سیلو، تعاون روستایی و کارخانه ذخیره شده و در حال حاضر از گندم‌های سال گذشته برای مصرف استفاده می‌شود.

,
,


وی از خرید بیش از ۲۰۰ هزار کیلو کلزا خبر داد و گفت: برداشت کلزا نسبت به سال گذشته افزایش یافته و تاکنون ۲۰۰ هزار و ۱۵۰ کیلو کلزار در شهرستان بروجرد برداشت شده است.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه