اخبار داغ

۴ کشته در برخورد مرگبار پراید با کامیون در جاده بوکان ـ میاندوآب

۴ کشته در برخورد مرگبار پراید با کامیون در جاده بوکان ـ میاندوآب
بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با کامیون در محور بوکان ـ میاندوآب ۴ نفر جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، عصر جمعه جاده بوکان ـ میاندوآب شاهد ۳ فقه تصادف خونی با ۱۲ کشتی و زخمی بود که در تلخ ترین حادثه برخورد مرگبار پراید با کامیون سبب مرگ در دم ۴ نفر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس،,

در این رابطه، مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوکان به خبرنگار کانی پرس، گفت: حوالی ساعت ۱۸ عصر روز جمعه پس از تماس اورژانس ۱۱۵ مبنی بر وجود ۴ کشته در تصادف محور بوکان میاندوآب (پیچ ملالر) و نیاز به آمبولانس آتش نشانی، بلافاصله خودروی این سازمان به محل اعزام شد.

,

فواد هاشمی، افزود: این حادثه برخورد شدید بین پراید با کامیون تریلی بود که در آن متاسفانه ۴ نفر در دم جان باخته و نیز یک نفر مصدوم شده که توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید قلی پور بوکان انتقال داده شدند، گفته می شود که مصدوم این حادثه نیز چندان حال مساعدی ندارد.

,

وی، تصریح کرد: امداگران پایگاه هلال احمر بوکان در این حادثه جنازه ها و فرد مصدوم را از داخل خودروی پراید رها سازی کردند.

,

هاشمی، خاطر نشان کرد: همچنین همزمان با این حادثه، یک فقره واژگونی خودرو پیکان در محور روستای داشبند با ۴ مصدوم و محور روستای اوچ تپه نیز روی داد که در این تصادف هم بیش از ۳ نفر مصدوم شده و بوسیله آمبولانس های فوریت های پزشکی به بیمارستان انتقال داده شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه