اخبار داغ

حضور دانش‌آموزان بسیجی در اردوهای هجرت 3 کنگان

حضور دانش‌آموزان بسیجی در اردوهای هجرت 3 کنگان
مدیر بسیج سازندگی سپاه شهرستان کنگان گفت:امسال در اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف با توجه به مهارت آنها به‌ کارگیری می شوند تا استفاده بهینه از تجربیات آنها انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس،پاسدار حسین نوابی مدیر بسیج سازندگی سپاه شهرستان کنگان هدف از اجرای طرح هجرت را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت پذیری و محرومیت زدایی دانست و اظهار کرد: در این طرح دانش آموزان به فعالیت هایی از قبیل رنگ آمیزی و صندلی مدارس و همچنین زیبا سازی، طراحی و نقاشی مدارس و... مشغول هستند.

این مسئول بیان کرد: امسال در اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف با توجه به مهارت آنها به‌ کارگیری می شوند تا استفاده بهینه از تجربیات آنها انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, سپاس,
,
,

 نوابی با اشاره به منویات رهبری در زمینه نقش اردوهای جهادی در تربیت نسل جوان جامعه گفت: طرح های بسیج سازندگی و اردوهای جهادی به منظور استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور است.

,

 وی ادامه داد: تحقق بخشیدن به منویات رهبری به عنوان ولی امر مسلمین جهان، شناسایی،هدایت و بکارگیری قابلیت های دانش آموزان و نیز افزایش دلبستگی و الفت آنان با فضاهای آموزشی از دیگر اهداف طرح هجرت دانش آموزی است.

,

این مسول با اشاره به اجرای طرح هجرت دانش آموزی در 12مدرسه این شهرستان اضافه کرد:بیش 220 نفر از دانش آموزان بسیجی این شهرستان امسال در این طرح های شرکت کردند.

,

وی گفت: فضاسازی، مرمت، رنگ آمیزی و بهسازی این مدارس توسط دانش آموزان بسیجی از محورهای اصلی اجرای این طرح در فضاهای آموزشی این شهرستان بوده است.

,

, ,

, , , , ,

, , , , , , , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه