اخبار داغ

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین:

نمایندگان مجلس گزارش دهند برای بانوان چه کردند/ حمایت از حضور زنان در ورزشگاه یک شوی انتخاباتی است

نمایندگان مجلس گزارش دهند برای بانوان چه کردند/ حمایت از حضور زنان در ورزشگاه یک شوی انتخاباتی است
دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین گفت: اینکه بخواهیم اولویت‌ها را جا به جا کنیم و از مباحث مربوط به بانوان استفاده ابزاری داشته باشیم شایسته جامعه زنان و زن ایرانی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با  شاخص، با بیان اینکه نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: تعداد انبوهی از جمعیت جامعه ما خانم‌های سن ۱۵ تا ۴۵ سال هستند و این آمار نشان دهنده جمعیت جوان، فعال و کارآمد در حوزه خانه، خانواده و اشتغال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: ما اگر یک نگاه کلی به جمعیت جوان در کشور و استان داشته باشیم به این نتیجه می‌رسیم که اولویت زنان، قانون‌مندی در حوزه حمایت از زنان و خانواده است چراکه یکسری کمبودها در حوزه قانون‌گذاری وجود دارد.

,

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین گفت: امروز باید در حوزه خانواده، تکریم زنان خانه‌دار، مسائل حمایتی از زنان باردار و سایر حوزه‌های مربوط به زنان قوانین مناسبی وضع شود.

,

محمدبیگی ابراز کرد: متاسفانه به شدت رشد جمعیت کاهش پیدا کرده و زنگ خطری برای جامعه است که باید به دغدغه دختران جوان ما که چگونگی تشکیل خانواده و انتخاب همسر و وورد به دنیای مادری است، پاسخ داده شود.

,

این مسئول اضافه کرد: واقعا دغدغه دختران جوان قزوینی به طور ویژه حضور در ورزشگاه نیست؛ جامعه جوان ما به دنبال هویت است چراکه دچار نوعی بحران هویت در بین دختران هستیم.

,

وی بیان کرد: دختران وقتی وارد جامعه می‌شوند ابتدا هویت خود را باید به عنوان یک زن و مادر ببینند و در مرحله بعد مشارکت‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را داشته باشند.

,

عده‌ای بحث فمینیسم و مطالبات ویژه زن سالاری را در جامعه اشاعه می‌دهند

, عده‌ای بحث فمینیسم و مطالبات ویژه زن سالاری را در جامعه اشاعه می‌دهند,

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین عنوان کرد: اینکه بخواهیم اولویت‌ها را جا به جا کنیم و از مباحث مربوط به بانوان استفاده ابزاری داشته باشیم شایسته جامعه زنان و زن ایرانی نیست.

,

محمدبیگی گفت: عده‌ای بحث فمینیسم و مطالبات ویژه زن سالاری را در جامعه اشاعه می‌دهند که برای احقاق حق زنان نیست بلکه استفاده ابزاری از زنان برای رسیدن به مطامع سیاسی و رسیدن به جایگاه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است.

,

این مسئول ادامه داد: زنان ما نیازمند ورزش، حضور در مجامع ورزشی، نشاط، تفریح و سرگرمی هستند که باید زیرساخت‌ها و شرایط آن برای حفظ شان و حریم بانوان فراهم شود.

,

وی با بیان اینکه ما نیازمند پارک‌ها و بوستان‌های مخصوص بانوان هستیم، گفت: قطعا شخصیت زنان ایرانی بسیار برجسته است و دختران ما دنبال این هستند که نسلی را تربیت کنند تا در آینده ایران را در تمامی جنبه‌ها پیش ببرد.

,

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین ابراز کرد: نسل ما نسلی هستند که می‌خواهند یار امام زمان(عج) باشند و در آوردگاه‌های بین‌المللی، ایرانی‌ها را به عنوان انسان‌های فکور و متدین معرفی کنند.

,

محمدبیگی با بیان اینکه زنان ما می‌خواهند بهترین زنان دنیا باشند و در این جهت حرکت کنند، افزود: اینکه بخواهیم یکسری مسائل دست چندم را دستاویزی برای هوچیگری‌ها و جمع‌آوری آراء در انتخابات قرار دهیم، خیانت به جامعه بانوان است.

,

در حیطه حمایت از خانواده ضعیف عمل کرده‌ایم

, در حیطه حمایت از خانواده ضعیف عمل کرده‌ایم,

این مسئول ادامه داد: اکنون اصلی‌ترین مشکل ما این است که در حیطه حمایت از خانواده ضعیف عمل کرده‌ایم و ازدواج دختران و مهارت‌های زندگی و فرزندپروری موضوع بسیار مهمی است که باید کلاس و کارگاه‌های آموزشی در این زمینه برگزار شود.

,

وی یادآور شد: اینکه مسئولین ما به فکر نیازهای جامعه زنان و ساماندهی مسکن و اشتغال جوانان نباشند و با مطرح کردن مسائلی مانند ورود زنان استادیوم میدان‌داری کنند، کار اشتباهی است و به این معنی است که مردم و نیازهایشان را نمی‌شناسند.

,

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین تاکید کرد: نمایندگان مجلس ما باید پاسخ دهند که در چهار سال گذشته برای تثبیت هویت دختر ایرانی و تقویت هویت زن ایرانی چه اقداماتی کردند و به مردم گزارش دهند.

,

این مسئول تصریح کرد: دغدغه حوزه زنان باید تبدیل به برنامه شود و زنان ما باید نیازهایشان را از مسئولین مطالبه کنند چراکه سلامت و نشاط زنان و سرگرمی دختران ما تامین و پاسخ داده نشده است که بخشی هم به عدم مدیریت فرهنگی برمی‌گردد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه