اخبار داغ

نقشه شوم اسرائیل برای حذف شهادت‌طلبی از ایران؛

وقتی"اسرائیل هیوم" با 2030 فرهنگ شهادت‌طلبی را نشانه گرفت!/ سناریوی حذف "شهید" از کتب درسی تا معابر/ حنای "حناچی" برای مردم رنگی ندارد

وقتی"اسرائیل هیوم" با 2030 فرهنگ شهادت‌طلبی را نشانه گرفت!/ سناریوی حذف "شهید" از کتب درسی تا معابر/ حنای "حناچی" برای مردم رنگی ندارد
دشمن آرام آرام و موریانه وار به دنبال ترویج سبک زندگی غربی در کشور خواهد بود و آموزش و پرورش و شهرداری و ...دستمایه‌ای برای تکمیل پازل نفوذ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، این روزها نفوذ خطرناک در فرهنگ کشور تا جایی پیش رفته که دیگر نمی‌ توان از آن به عنوان یک حرکت نرم و آرام یاد کرد. حرکتی که چند سالی است از حالت چراغ خاموش خارج شده است و متاسفانه برخی مسئولین چشمان خود را به روی این واقعیت تلخ بسته‌ اند و به نظر می رسد برخی از روی جهل یا عمد تکمیل کننده پازل دشمن در بحث استکبارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
ماجرا زمانی آغاز شد که اسرائیل هیوم رسانه مشهور اسرائیلی بعد از توافق هسته ای ایران با ۵+۱ در مطلبی به تشریح "یک توافق خوب" پرداخته و از حذف برخی دروس در کتب درسی دانش آموزان به عنوان مقدمه ای برای تغییر یاد کرده و دقیقا به درس حذف شده شهید فهمیده اشاره کرد و نوشت: "برای دستیابی به توافقی سازنده با ایرانی ها باید ابتدا استراتژی ها، تاکتیک ها و حتی متن کتاب های درسی آن ها با آموزه های "شهادت طلبی" به صورت کلی تغییر یابد. 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
وقتی دست واداده های غربی از اهداف شوم، کوتاه شد
, وقتی دست واداده های غربی از اهداف شوم، کوتاه شد ,
 
,
توافق با آیت الله ها بدون چنین تغییراتی، می تواند شروع شمارش معکوس برای اولین جنگ هسته ای باشد. پس از برجام متن کتب درسی ایرانیان که به دانش آموزان، شهادت طلبی را آموزش می دهد، تغییری نکرده است و هنوز در کتب آنها درسی به نام "رهبر کوچک" [داستان شهادت حسین فهمیده] وجود دارد و این یادداشت روزنامه اسراییل هیوم را "یورام اتینگر" نوشت اما واکنش و انتقادها به عملکرد مسئولین تا جایی پیش رفت که قهرمان 13 ساله ایران به کتب درسی بازگشت و بار دیگر دست های پنهان واداده های غربی را برای رسیدن به اهداف خود کوتاه کرد.
,
 
,
پذیرش ۲۰۳۰، یک "برجام فرهنگی” است
, پذیرش ۲۰۳۰، یک "برجام فرهنگی” است ,
 
,
آن زمان، امام جمعه کرج با انتقاد از سند استعماری 2030 و اشاره به اینکه این طرح توسط یونسکو برای آموزش ‌و پرورش جهان نوشته ‌شده و البته بعضی از مطالب آن‌ هم خوب و کاربردی است گفت: اما برایند آن استعمار و سلطه کشورهاست؛ و در واقع پذیرش ۲۰۳۰، یک "برجام فرهنگی” است و حتی شنیدم که بعضی کشورها و به قولی خود آمریکا هم این سند را امضا نکرده است. 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
درحالیکه هنوز مسئله حذف درس شهید فهمیده از کتب درسی و بازگشت آن از اذهان دوستداران فرهنگ شهادت طلبی پاک نشد، در اقدامی تامل برانگیز بی بند و باری در کتاب ریاضی اول دبستان دانش آموزان به چشم خورد و متاسفانه در اثر غفلت متولیان فرهنگی در کتاب ریاضی کلاس اول دبستان طرح پیدا کردن همیار و رواج دوستی با جنس مخالف ترویج داده شد.
,
 
,
قلع و قمع عنوان شهید در خیابان های تهران 
, قلع و قمع عنوان شهید در خیابان های تهران  ,
 
,
و اما 22 شهریور ماه سال جاری سناریوی حذف "شهید" به قلع و قمع این عنوان از خیابان های تهران رسید که شهرداری پایتخت در اقدامی قابل تامل آن را انجام داد و تسنیم درباره آن نوشت؛ آغاز حذف کلمه شهید از برخی از کوچه‌ ها و خیابان ‌ها در منطقه یک کلید خورد و در حال حاضر نیز در برخی معابر ادامه پیدا کرد به گونه ای که مورد اعتراض شدید شهروندان و خانواده‌ های شهدا قرار گرفت زیرا در این اقدام شهرداری تهران در برخی از محلات از جمله منطقه 16 ، «شهید» از جمله شهید اسلامی، شهید تقوی، شهید صفیاری، شهید اکبری، شهید غیوری و شهید شعبانیان و در منطقه 12 نیز نام شهید نمازی، شهید عباسی و شهید معزی حذف شد.
,
 
,
حناچی شهردار تهران در واکنش به حذف واژه شهید از تابلوهای شهید می گوید: "در دوره جدید ما نه تابلویی حذف و نه نصب کرده ایم، این تابلوها همان تابلوهایی هستند که طی 5 سال اخیر وجود داشته است، ممکن است برخی از تابلوهای فرسوده را اصلاح کرده باشیم اما به شکل گسترده اقدامی انجام نداده ایم.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
این تابلوها دو دسته اند، یک سری تابلوهای دیوار کوب هستند که مناطق آنجا را انجام می دهند و همه آنها به نام شهید مزین هستن اما نوع دیگر از تابلوها، عبوری هستند که برای سرعت متوسط 30 کیلومتر به بالا تعبیه شده اند و باید شما آنی تشخیص بدهید، بپیچید یا مسیر را انتخاب کنید. در نتیجه تابلوهایی که برای سرعت تنظیم می شوند حداقل اختصار را دارند و این یک دلیل فنی است.
,
 
,
دلیل اخلاقی ما این است که به مزین شده کوچه هایمان به نام شهدا افتخار می کنیم، شهدایی که در محلات زندگی می کردند و عطر و یادشان همچنان وجود دارد، تمام همکاران ما بسیج هستند و 137 نیز بسیج شده است تا این موضوع را بررسی کنند و فکر می کنم افرادی که این نام را مطرح می کنند به دنبال اعتلای نام شهید نیستند و به دنبال مسائل دیگری هستند!" 
,
 
,
بوی تعفن نفوذ فرهنگ منافقین و استکبار!
, بوی تعفن نفوذ فرهنگ منافقین و استکبار! ,
 
,
برخی از کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به سخنان شهردار تهران واکنش نشان دادند که در نمونه ای از آنها آمده است حذف نام شهدا به بهانه سرعت در حالی مطرح می شود که ظاهرا شهرداری تهران برای این تابلوی زیر چیزی کم نگذاشته است!
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
کاربر دیگری در صفحه توئیترش می نویسد؛ یعنی اگر اولِ تابلو شهید باشه راننده کلا مسیر رو گم می کنه؟ یهو راننده میرسه به تابلو میگه ای وای شهید داره چطور برسم همشو بخونم؟ اینجوری که هر کسی به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی برسه تا بیاد بخونه از جاده قزوین – رشت سر در میاره، مختصر گویی کنیم مثلا فسنجونی!
,
 
,
حال سوال ما از شهردار تهران این است که بنظر شما عبارت "شهدا" از کتاب درسی ابتدایی و شعر مصطفی رحماندوست هم به واسطه سرعت بالای 30 کیلومتر حذف شده است؟ این اقدام را چه بنامیم؟ بوی تعفن نفوذ فرهنگ منافقین و استکبار از کتب درسی تا کوچه و خیابان؟ 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,

ختم کلام اینکه باید توجه داشت که دشمن آرام آرام و موریانه وار به دنبال ترویج سبک زندگی غربی در کشور خواهد بود و آموزش و پرورش و شهرداری و ...دستمایه ای برای تکمیل پازل نفوذ شده است و مسلما غفلت مسئولین تبعات سنگین و البته جبران ناپذیری خواهد داشت.

,
 
انتهای پیام/
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه