اخبار داغ

رئیس شورای شهر همدان:

حمایت از ایجاد کنندگان دفتر یونسکو در همدان

حمایت از ایجاد کنندگان دفتر یونسکو در همدان
رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه در همایش راه ابریشم درخواست می کنیم دفتر یونسکو در همدان ایجاد شود گفت: برای ایجاد دفتر یونسکو حاضریم بلافاصله مکان هم در اختیارشان قرار دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران گردان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، با اشاره به همایش راه ابریشم که از اول مهر تا هفتم مهر در همدان برگزار می‌شود اظهار داشت: هدف گذاری استان بر روی گردشگری و جذب سرمایه است و همایش راه ابریشم نیز با محوریت گردشگری برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: ۱۱ کشور در این همایش قطعا حضور پیدا می کنند و معاون گردشگری سازمان یونسکو و رئیس یونسکو در ایران نیز حضور دارند.

,

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه یکی از راههایی که می توانیم ظرفیت گردشگری همدان را شناسایی کنیم همین همایش راه ابریشم است تاکید کرد: کشور هایی نظیر ژاپن، قرقیزستان، ترکمنستان، ازبکستان، آذربایجان، ترکیه و … به همدان می آیند و از نزدیک ظرفیت و پتانسیل گردشگری و فرهنگی را می بینند.

,

گردان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در این همایش نماینده گردشگری سازمان یونسکو حضور دارد می توانیم مراکز گردشگری همدان را به عنوان ثبت جهانی در این خصوص داشته باشیم.

,

وی با بیان اینکه در نظر داریم همدان را در بحث گردشگری بعنوان پایلوت گردشگری معرفی کنیم گفت: از طریق همایش راه ابریشم می توانیم گردشگران را با همدان آشنا کنیم و ظرفیت های همدان را بشناسانیم.

,

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه یونسکو شهرهایی را به نام دوست دار فرهنگ و دوست دار کتاب و … معرفی می کند عنوان کرد: ما نیز قصد داریم که یک برندینگ در همین رابطه در این همایش داشته باشیم.

,

گردان با بیان اینکه می خواهیم تقاضا کنیم دفتر یونسکو در همدان احداث شود تا از آن استفاده های فرهنگی داشته باشیم تاکید کرد: ما حاضریم بلافاصله مکان هم در اختیارشان قرار دهیم تا دفتر یونسکو را ایجاد کنند و به احتمال زیاد با این درخواست موافقت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه