اخبار داغ

اختصاص ۱۵۵ میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل در بخش کشاورزی آذربایجان غربی

اختصاص ۱۵۵ میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل در بخش کشاورزی آذربایجان غربی
در جلسه کارگروه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده سال جاری آذربایجان غربی، ۱۵۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، در این جلسه که صبح امروز با حضور مسئولان حوزه کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان، با اشاره به خساراتی که سیل در سال جاری بر جای گذاشت، اظهار داشت: با پیگیری سازمان جهاد کشاورزی استان و مسئولین استانی ۱۵۵ میلیارد ریال اعتبار جهت جبران خسارات سیل سال جاری استان پرداخت میشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

مرادی افزود: از این میزان ۸۰ میلیارد ریال اعتبار بلاعوض به خسارت دیدگان و ۷۵ میلیارد ریال در قالب تسهیلات بانکی ارزان قیمت به خسارت دیدگان پرداخت می شود.

,

وی ابراز کرد: براساس هماهنگی های انجام شده با سازمان قضایی کشور، تایید مناطق  و میزان خسارت  توسط این سازمان براورد و پس از تایید پرداخت می شود.

,

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: بیشترین خسارات وارده در مناطق شهرستان میاندوآب بوده که جبران این خسارات در دستور کار قرار دارد.

,

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی نیز در این جلسه، بیان کرد: بعد از خسارات سیل فروردین ماه بیش از یک میلیون دز واکسن دامی و ۱۵۰۰ لیتر سموم ضدعفونی به صورت یارانه ای و رایگان در میان سیل زده گان توزیع شده است.

,

کامران داهیم تاکید کرد: در راستای کاهش خسارات احتمالی وقایع طبیعی طرح «پیشگیری ،رصد و پایش» مناطق مستعد در مناطق مختلف استان در حال انجام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه