اخبار داغ

تمام کلاس های درس شهرستان تویسرکان در روز اول مهر "معلم" دارد

تمام کلاس های درس شهرستان تویسرکان در روز اول مهر "معلم" دارد
مسئولان آموزش ابتدایی در تویسرکان و بخش قلقلرود تأکید کردند که تمامی کلاس های درس این دو بخش در روز اول مهر معلم دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ تنها دو روز دیگر تا بازگشایی مدارس باقی نمانده و اما در هفته گذشته اخباری مبنی بر بی معلم بودن بیش از ۸۰۰ کلاس در مقاطع ابتدایی به ویژه در مناطق محروم استان همدان در رسانه های مختلف منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

پس از آن با پیگیری های انجام شده شنیده شده که تویسرکان هم با کمبود معلم برای ۱۲ کلاس درس روبرو شده است که صحت و سقم آن را از مسئولان مقطع ابتدایی در آموزش و پرورش تویسرکان و آموزش ورورش بخش قلقلرود جویا شدیم که معین شد که کمبود معلم ها بوده که با تدابیری مشکلات حل شده است.

,

در این باره «رضا جلیلوند» مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پروش تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: به شما قول می دهم که برای روز اول مهر هیچ مشکل کمبود معلم نداریم و تمام کلاس های درس ما با معلم دایر خواهد.

,

وی اظهار کرد: تدبیری که برای رفع مشکل اندیشیدیم بهره مندی از مربیان پیش دبستانی با حداقل هفت سال سابقه کار بود که در مراکز پیش دبستانی اداره آموزش و پرورش فعالیت داشتند، اینان به عنوان حق التدریس به کار گرفته می شوند.

,

مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پروش تویسرکان با بیان اینکه افزود: برای این معلمان حق التدریسی هم بنا داریم تا در یک ماه اول پاییز با گذاشتن کلاس های ضمن قدمت و کارگاه های آموزشی از نظر آموزشی آنان را تقویت کنیم و مشکلی در این باره هم وجود ندارد.

,

«فاطمه بیات» مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پروش بخش قلقلرود هم در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، گفت: کلاس های درس ما از نظر معلم کامل است، مشکلی برای این موضوع نداریم و سازماندهی علم ها از روزهای قبل انجام شده است.

,

به گزارش عصرهمدان؛ امید آن که در سال تحصیلی جاری هیچ کلاسی به ویژه در مناطق محروم بدون معلم نباشد، چرا که سال تحصیلی گذشته شنیدیم برخی از کلاس های درس تا آبان ماه بدون معلم اداره می شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه