اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی کردستان در گفتگو با کُردتودی خبر داد؛

افتتاح 62 واحد مسکن مددجویی در هفته دفاع مقدس + تصاویر

افتتاح 62 واحد مسکن مددجویی در هفته دفاع مقدس + تصاویر
مسؤول بسیج سازندگی استان کردستان از افتتاح 62 واحد مسکن مددجویی در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر عزیزی فر در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی، فعالیت های قرارگاه های محرومیت زدایی را همگام با مردم و برای مردم توصیف کرد و با تأکید بر اینکه خط قرمز ما در این فعالیت های مردمی، حفظ کرامت انسانی و شخصیت افراد است، گفت: محرومیت زدایی  در استان کردستان به تناسب جمعیت، فرهنگ، و امنیت را با هدف ارائه خدمات مناسب تر کارشناسی کردیم تا روند رسیدگی به مشکلات این مناطق را پیگیری و سرعت ببخشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی گفت: شاخص های  زیادی  به برکت انقلاب اسلامی  در توسعه همه جانبه و محرومیت زدایی  در روستاها و مناطق محروم  استان در دستور کار قرار گرفته است.

,

عزیزی فر در رابطه با برنامه های بسیج سازندگی  و محرومیت زدایی در هفته دفاع مقدس  گفت: این سازمان ویژه برنامه های خاصی را برای گرامیداشت این هفته در نظر گرفته که در حال اجرا است.

,

وی گفت: در 5 ماه سالجاری 220 واحد مسکن مددجویی در دست  اجرا  داشتیم که از این تعداد در هفته دفاع مقدس، 140 پروژه عام المنفعه محرومیت زدایی به بهره برداری خواهد رسید.

,

عزیزی فر در ادامه  افزود: براساس تفاهم نامه منعقد شده با  بهزیستی تعداد 1160 واحد احداث مسکن مددجویی برای مددجویان بهزیستی در دست اجرا داریم که در  فاز اول آن 700واحد در سال 98 آغاز شده است که به مددجویان تحویل داده می‌شود.

,

این مقام مسوول در ادامه عنوان کرد: در دومین روز از هفته دفاع مقدس در سطح استان به صورت سراسری  افتتاح 62 واحد مسکن را داریم که به صورت نمادین در روستای دوشان این واحد با حضور مسؤولین افتتاح خواهد شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه