اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه تأکید کرد:

ضرورت اجرای مناسب‌سازی فضای شهری ویژه معلولان

ضرورت اجرای مناسب‌سازی فضای شهری ویژه معلولان
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بر ضرورت اجرای مناسب‌سازی فضای شهری ویژه معلولان تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصادنیوز فاطمه رضوان مدنی، ظهر امروز شنبه در ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی که در استانداری برگزار شد، بهزیستی را دستگاه ناظر مطالبه گر حقوق معلولان معرفی کرد و اظهار داشت: سازمان بهزیستی به عنوان دبیرخانه ستاد مناسب سازی همواره پیگیر مناسب سازی فضاها و اماکن اداری بوده و به این منظور جلسات مختلفی را برگزار کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه معلولان تحت پوشش بهزیستی استان را بالای ۴۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: بیشترین تعداد معلولان مربوط به معلولان جسمی و حرکتی هستند و نیاز دارند در جامعه کارهای خود را انجام دهند.

,

این مسئول بیان داشت: بر اساس قانون حمایت از معلولان تمامی وزارتخانه، سازمان ها، موسسات، شرکت های دولتی و ... ملزم هستند که در چارچوب بودجه مصوبه سالانه خود تمام ساختمان ها، اماکن عمومی، ورزشی و تفریحی معابر و وسایل خدمات موجود را برای بهره مندی افراد دارای معلولیت مناسب سازی کنند.

,

رضوان مدنی گفت: فرمانداران در شهرستان ها به بحث مناسب سازی زیاد بهاء نمی دهند لذا ضروری است جلسه ای در مرکز تشکیل شود و فرمانداران به ارائه گزارشی از اقدامات بپردازند.

,

وی بر تعامل و هماهنگی تمامی دستگاه ها برای اجرای مناسب سازی فضای عمومی ویژه معلولان تاکید کرد و بیان داشت: باید این موضوع به نحو احسن پیگیری شود چرا که روزبه روز نیاز بحث مناسب سازی بیشتر می شود.

,

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: سازمان اتوبوسرانی باید تدبیری بیندیشد که در هر مسیری یک اتوبوس ویژه معلولان راه اندازی شود و در مرحله اول ۱۰ اتوبوس را به صورت پایلوت راه اندازی کند.

,

وی از تجهیز ۳ بانک در سطح استان کرمانشاه به سامانه خدمات بانکی نابینایان خبر داد و گفت: توزیع این امکان در مناطق فاقد شعب یا دارای حداقل شعب تجهیز شده در اولویت قرار می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه