اخبار داغ

فرمانده انتظامی مازندران:

پلیس با تعدی‌گران به حقوق شهروندان تعارف ندارد/ پاسخگویی به مطالبات مردمی با اجرای طرح «ناظر یک»

پلیس با تعدی‌گران به حقوق شهروندان تعارف ندارد/ پاسخگویی به مطالبات مردمی با اجرای طرح «ناظر یک»
فرمانده انتظامی مازندران از تعامل و همکاری شهروندان در پشتیبانی از طرح ناظر یک و خدمات پلیس، قدردانی کرد و گفت: با کسانی که بخواهند به حقوق شهروندان تعدی کنند، هیچ تعارفی نخواهیم داشت و قاطعانه با آنها برخورد خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سیدمحمود میرفیضی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه پلیس در تراز انقلاب باید در راستای مطالبات همگانی و فرهنگ گفتمان سازی توسعه یابد، اظهار کرد: اجرای طرح ناظر یک از سوی پلیس در راستای مسئولیت‌‌های قانونی‌ پلیس و پاسخگویی به مطالبات مردمی برای حفظ و پاسداری از ارزش‌های اسلامی است.

وی ترویج بدحجابی و بعضاً بی حجابی در جامعه را از برنامه‌های دشمنان نظام برشمرد و افزود: امروز پلیس هوشمند و مقتدر، پدیده‌های اجتماعی را مدیریت می کند و با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی برابر قانون رفتار خواهد کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به تبصره ذیل ماده 638 قانون مجازات اسلامی در خصوص جرم زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند، ادامه داد: پلیس در اجرای وظایف ذاتی، قانونی و شرعی و پاسخگویی به مطالبات عمومی و اجرای حقوق شهروندی، تسهیل و افزایش سرعت در برخورد با جرم این طرح را به مرحله اجرا گذاشته است.

میرفیضی افزود: با توجه به اینکه براساس قانون، کشف حجاب در خودرو جرم محسوب می شود بر همین اساس طرح ناظر یک راه‌اندازی شد که خوشبختانه اثرات مثبتی در کاهش و پیشگیری از بروز این جرم در جامعه به همراه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح، پیامک برای افراد متخلف ارسال می‌شود و افراد برای اخذ تعهد به مراکز پلیس امنیت اخلاقی مراجعه می کنند و با برخورد محترمانه از آنها تعهد اخذ می‌شود و در صورت تکرار، خودرو آنها توقیف و در مرحله بعد به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: مبنای کار در نیروی انتظامی همواره قانون بوده و هست و برخورد با پدیده بدحجابی نیز برخورد با بی قانونی محسوب می‌شود.

وی از تعامل و همکاری شهروندان در پشتیبانی از این طرح و خدمات پلیس، قدردانی کرد و گفت: با کسانی که بخواهند به حقوق شهروندان تعدی کنند، هیچ تعارفی نخواهیم داشت و قاطعانه با آنها برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه