اخبار داغ

جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی کشور:

کلنگ زنی پروژه راه آهن خراسان جنوبی با حضور معاون اول رئیس جمهور/ خمیرمایه اقتصاد مقاومتی توسعه اقتصادی کشور است

کلنگ زنی پروژه راه آهن خراسان جنوبی با حضور معاون اول رئیس جمهور/ خمیرمایه اقتصاد مقاومتی توسعه اقتصادی کشور است
جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی کشور گفت: خمیرمایه اقتصاد مقاومتی برای مقابله با تهدیدهای داخلی و خارجی توسعه اقتصادی استان و کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مسعودسلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی کشور و وزیر معین خراسان جنوبی ظهر امروز در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصادی استان، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط ویژه ای در کشور حکمفرما است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: با خرج آمریکا از برجام شرایط اقتصادی کشور تحت تاثیر قرار گرفت و تحریم های آمریکا علیه ایران باعث ترور اقتصادی کشور شد.
,
 
,
جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی کشور بیان کرد: ابتدا در لایحه بودجه سال جاری ۴۰۷ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظرگرفته شد که با ابلاغ آن به مجلس به ۴۸۸ هزار میلیارد تومان رسید اما در نهایت ۳۸۶ هزار میلیارد تومان آن تصویب شد.
,
 
,
سلطانی فر عنوان کرد: فشار کاهش بودجه ابتدا بر پروژه های عمرانی اعمال میشود و بخشی از تامین بودجه به هزینه های جاری اختصاص پیدا میکند.
,
 
,
وی با بیان اینکه کسر درآمد به معنی کسر تخصیص درآمدهای عمرانی است، گفت: تمام هم و غم دولت مقابله با تحریم است.
,
 
,
جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی کشور اظهار کرد: با استفاده از راهبرد اقتصاد مقاومتی توانسته ایم تا حدودی از روند کاهشی ارزش پول کشور و افزایش قیمت ارز جلوگیری کنیم و شرایط کنترل شود.
,
 
,
سلطانی فر عنوان کرد: همچنین طی ماه های اخیر با کاهش نرخ تورم شاهد حفظ ارزش پول ملی و تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی در کشور بوده ایم.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با عزم و اراده ملی از گردنه های سخت اقتصادی عبور کنیم چراکه اگر ملت ایران اراده کند راه عزت را با قدرت ادامه خواهد داد.
,
 
,
جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی کشور گفت: خمیرمایه اقتصاد مقاومتی برای مقابله با تهدیدهای داخلی و خارجی توسعه اقتصادی استان و کشور است.
,
 
,
سلطانی فر اظهار کرد: با توجه به اینکه در راستای راهبردهای اقتصاد مقاومتی از توان داخلی استفاده شده علی رغم کمبود امکانات، عملکرد قابل قبول است.
,
 
,
وی گفت: اگر دچار تحریم های ناعادلانه و کمرشکن نبودیم امروز در کشور دارای موفقیت های زیادی بودیم.
,
 
,
جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی کشور با بیان اینکه ایران در مجموعه ذخایر هیدروکربنی رتبه اول را دارد، افزود: ذخایر گازی مشترک ایران و قطر تجهیز شده و ان شاءالله شاهد بهره برداری بیشتر از این ذخایر خواهیم بود‌.
,
 
,
سلطانی فر از سرمایه گذاری در عسلویه و جوان سازی مخازن نفت با تزریق گاز خبر داد و گفت: در بحث پتروشیمی نیز در کشور سرمایه گذاری های خوبی انجام شده است.
,
 
,
وی با اشاره به مدل توسعه سرمایه گذاری، عنوان کرد: در این مدل باید تقسیم بندی عادلانه فقر و توزیع ثروت انجام شود.
,
 
,
جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی کشور بیان کرد: باید به بخش خصوصی توجه شود چراکه شاهد رونق اقتصاد و اشتغال در کشور خواهیم بود.
,
 
,
سلطانی فر خاطرنشان کرد: پروژه راه آهن خراسان جنوبی به تصویب رسیده و پیمانکار برای اجرای پروژه انتخاب شده که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در استان کلنگ زنی خواهد شد.
,
 
,
وی از پیگیری های انجام شده برای طرح توسعه کویر تایر خبر داد و گفت: مابقی مسائل باقی مانده اقتصادی استان را مطرح کنید در کشور پیگیری های لازم انجام خواهد شد.
,
 
,
جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی کشور با اشاره به بخش ورزش، اظهار کرد: طی مدت زمانی که به عنوان وزیر ورزش مسئولیت دارم خراسان جنوبی در کنار چهار استان کردستان، ایلام، کهکیلویه و بویر احمد و سیستان و بلوچستان دیده شده و این استانها توجه ویژه ای میشود.
,
 
,
سلطانی فر بیان کرد: تلاش میشود پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش در خراسان جنوبی پیگیری شده و به اتمام برسد چراکه این استان استعدادهای زیادی در حوزه ورزش داشته و باید برای شکوفایی این استعدادها با آنها توجه شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه