اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

دفاع مقدس برای همه ی جهانیان الگوست/ پیروزی در دفاع مقدس نتیجه مقاومت و ایستادگی بود

دفاع مقدس برای همه ی جهانیان الگوست/ پیروزی در دفاع مقدس نتیجه مقاومت و ایستادگی بود
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز دفاع مقدس برای همه‌ی جهان الگوست، لذا وظیفه داریم به عنوان میراث داران دفاع مقدس، این الگو را در سازمان های خود ترویج و توسعه دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی امروز در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: همه ما سرباز ولایت هستیم و وظیفه داریم در زیر بیرق و پرچم رهبر انقلاب، وحدت، هماهنگی و همدلی را ترویج و مستحکم کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس باید با همه ارزش های آن زنده بماند و ترویج پیدا کند، افزود: امروز دفاع مقدس برای همه‌ی جهان الگوست، لذا وظیفه داریم به عنوان میراث داران دفاع مقدس، این الگو را در سازمان های خود ترویج و توسعه دهیم.
,
 
,
فرمانده سپاه انصار الرضاعلیه السلام خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: صحنه‌ها و میدان های نبرد و همچنین نوع نگرش ها به دفاع مقدس تغییر پیدا کرده اما اصل دفاع همچنان باقی است.
,
 
,
سردار قاسمی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است که ما را مأیوس کند، تصریح کرد: آن چیزی که باعث شد تا در دفاع مقدس به پیروزی برسیم همین مقاومت و ایستادگی بود، لذا ما نیز مصمم هستیم که دشمن را مأیوس کنیم و به شکر خدا مأیوس نیز شده است.
,
 
,
وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد پرچم دفاع مقدس را از ما بگیرد که باید همچنان این پرچم را در اهتزاز داشته باشیم بنابراین در برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال به حوزه‌های مختلف شامل تجلیل، یادآوری، ترویج، تبلیغ و خلق حماسه‌های جدید پرداخته شده است.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید فرمودند باید مانند دوران دفاع مقدس خلق حماسه جدید داشته باشیم لذا امسال برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان پیش‌بینی شده و ستادهای استانی و شهرستانی تشکیل شده است.
,
 
,
وی اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور تا ششم مهرماه) ۲ هزار و ۸۰۰ برنامه در بخش‌های مختلف در استان اجرا می‌شود.
,
 
,
سردار قاسمی ادامه داد: به مناسبت سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس ۳۹ برنامه محوری در استان تعیین شده و در محیط‌های مختلف اجرا خواهد شد.
,
 
,
وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که دفاع همچنان باقی است، بیان کرد: این بدان معناست که دفاع مقدس با همه ارزش‌های خود باید زنده بماند و ترویج یابد.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه صحنه‌ها و میدان‌های نبرد تغییر کرده است یادآور شد: همچنین نوع نگرش‌ها به دفاع مقدس تغییر کرده است اما اصل دفاع همچنان باقیست.
,
 
,
سردار قاسمی عنوان کرد: مقام معظم رهبری سال گذشته در جمع فرماندهان نیروهای مسلح، نویسندگان و گویندگان دفاع مقدس فرمودند، همه ما موظف هستیم ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل آینده و به جهان معرفی کنیم.
,
وی ادامه داد: همچنین معظم له در این دیدار تاکید کردند آثار زیادی در ارتباط با دفاع مقدس خلق شده است اما باید به زبان‌های مختلف ترجمه و منتشر شود تا به دنیا معرفی شود.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن به دنبال مایوس کردن مردم است گفت: دشمن برنامه دارد نه تنها مردم را نسبت به ۴۰ یا ۵۰ سال گذشته بلکه نسبت به آینده نیز مایوس کند اما آنچه ما را در دفاع مقدس پیروز کرد مقاومت و ایستادگی بود.
,
 
,
وی افزود: ما نیز مصمم هستیم دشمن را مایوس کنیم و این مهم در حال رخ دادن است، امروز جنگ اراده‌هاست، دشمن اراده کرده ما را مایوس، ناامید و شکست خورده معرفی کند ما نیز به این سمت می‌رویم و یکی از برنامه‌ها اتحاد و همدلی نیروهای مسلح است.
,
 
,
انتهای پام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه