اخبار داغ

دستور رئیس جمهور جهت فسخ قرارداد با مالک خصوصی هپکو+ متن نامه

دستور رئیس جمهور جهت فسخ قرارداد با مالک خصوصی هپکو+ متن نامه
رئیس جمهور دستور اقدام فوری فسخ قرارداد با شرکت هیدرواطلس جهت رفع مشکلات «شرکت هپکو» را صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ هپکو نام شرکتی است که این روزها در صدر خبرهای رسانه های کشور قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

این شرکت در سال ۸۵ و در اوج شکوفایی خود با سود خالص سالیانه به ۲۰ میلیارد تومان توسط سازمان خصوص‌سازی به شرکت واگن‌سازی کوثر واگذار می‌شود که این شرکت پس از ۱۰ سال با گرفتن وام‌های کلان به نام شرکت هپکو و سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای دیگر، هپکو را با حدود «۱۰۰۰ میلیارد تومان» بدهی و بدون کم‌ترین پاسخگویی به مراجع ذیصلاح تحویل می‌دهد.

,

پس از آن شرکت دیگری با نام هیدرو اطلس در قراردادی مضحک و ناجوانمردانه این شرکت عظیم تولید ماشین آلات سنگین را، در حالی که قیمت تعیین شده برای آن ۲۱۶ میلیارد تومان بوده است، به مبلغ ۱۰ میلیون تومان نقدی و مابقی به صورت اقساط، تصاحب می کند.

,

همین موضوع و مشکلات دیگر از جمله عدم تولید در این شرکت باعث نارضایتی و تظاهرات کارگران آن در چند ماه گذشته شد تا جایی که با درخواست های متعدد از مسئولین کشور خواستار حل مشکلات این کارخانه شدند.

,

سرانجام امروز خبر دستور رئیس جمهور جهت فسخ قرارداد با مالک خصوصی هپکو منتشر شد.

,

در این نامه ریاست جمهوری به وزرای اقتصادی خود دستور اقدام فوری جهت فسخ قرارداد با شرکت هیدرو اطلس، به منظور رفع مشکلات شرکت هپکو را داده است که تصویر آن را در زیر مشاهده می کنید.

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه