اخبار داغ

رئیس شورای شهر آرادان:

پروژه 14 ساله شهر، محل انباشت زباله و تجمع سگ‌های ولگرد شده است

پروژه 14 ساله شهر، محل انباشت زباله و تجمع سگ‌های ولگرد شده است
رئیس شورای اسلامی شهر آرادان گفت: پروژه‌ای در مرکز شهر از 14 سال پیش آغاز به کار کرد ولی همچنان نیمه کاره مانده و به عنوان معضلی برای شهر تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا بیگلری، رئیس شورای اسلامی شهر آرادان در گفتگو با خبرنگار مرآت، مشکلات این شهر را به سه دسته مسائل فرهنگی، مسائل اجتماعی و مسائل کمبود بودجه در زمینه های مختلف تقسیم بندی کرد و گفت: با توجه به اینکه آرادان شهرستانی نوپا است باید توجه بیشتری به آن شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با گلایه از نبود امکانات فرهنگی، آموزشی، هنری، اظهار کرد: آموزش پرورش آرادان امکانات چندانی ندارد هرچند اداره کل و وزارتخانه تا حد توانشان به ما توجه داشتند ولی با توجه به کمبودهای بودجه ای که در سال های گذشته داشتیم و در سال جاری نیز وجود دارد، آنچه که توقع مردم شهرستان بوده برآورده نشده است.

,

رئیس شورای اسلامی شهر آرادان با بیان اینکه سازمان توسعه و تجهیز مدارس استان بیش از 70 درصد فضای آموزشی شهرستان را تخریبی اعلام کرده است، افزود: در این زمینه طی یک سال گذشته اقدام خوبی انجام شده و ساخت یک باب مدرسه را یکی از خیرین بر عهده گرفته و 2 باب مدرسه را نیز سازمان توسعه و تجهیز مدارس کشور و استان بر عهده گرفتند.

,

بیگلری با بیان اینکه لازمه ساختار اجتماعی جامعه امکانات مختلف فرهنگی ورزشی است، تصریح کرد: با وجود امکانات کم در بخش ورزش، ورزشکاران آرادانی در بسیاری از رشته های ورزشی رتبه های خوبی به دست آوردند ولی برخی رشته های ورزشی در این شهرستان وجود ندارد و علاقمندان به شهرستان های همجوار می روند.

,

 وی به وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان، گفت: بودجه ای که برای شهرستان اختصاص داده می شود با توجه به نوپا بودن آن، بسیار کم است و می طلبد که بودجه بیشتری برای این قبیل شهرستان ها در نظر گرفته شود.

,

رئیس شورای اسلامی شهر آرادان با بیان اینکه 18 اداره در شهرستان داریم که هبه ای یا اجاره ای هستند، اظهار کرد: فرمانداری آرادان بعد از چند سال هنوز ساختمان مناسبی ندارد و در ساختمان به اندازه یک مدرسه سه کلاسه مستقر شده اند که این ضعف بودجه ای را می رساند.

,

بیگلری اضافه کرد: احداث ساختمان فرمانداری در سال 94 شروع شد و بنا بود یک ساله تکمیل شود ولی نه تنها الآن بعد از گذشت 4 سال تکمیل نشده بلکه حدود 2 سال است که بر روی زمین مانده و هیچ اقدام ساخت و سازی انجام نشده است.

,

وی همچنین به پروژه ساختمان خدماتی تجاری مسکونی که توسط سرمایه گذار خصوصی در میدان اصلی شهر در حال احداث بود اشاره کرد و افزود: این پروژه از 14 سال پیش آغاز به کار کرد ولی همچنان نیمه کاره مانده و به عنوان معضلی برای شهر تبدیل شده است.

,

رئیس شورای اسلامی شهر آرادان با بیان اینکه مالکین این ساختمان با ما همکاری نمی کنند که پروژه را تعیین تکلیف کنند، گفت: ساختمان نیمه کاره رها شده علاوه بر اینکه نمای بدی به چهره شهر داده، خطرات جانبی نیز دارد.

,

بیگلری ادامه داد: این ساختمان محلی برای انباشت زباله شده و سگ های ولگرد در آنجا رفت و آمد می کنند. از طرفی نیز مامنی برای معتادین و افراد نابات شده است که همه اینها معضلات اجتماعی را در پی دارد.

,

وی با اشاره به اینکه آرادان در مسیر جاده ترانزیت تهران- مشهد قرار دارد، گفت: باید از این پتانسیل استفاده کرد در این زمینه سرمایه گذاری بیشتری شود تا به واسطه موقعیت آرادان در مسیر جاده اصلی، اشتغالزایی برای جوانان ایجاد شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه