اخبار داغ

فرمانده ناحیه امام صادق(ع):

مردم انتظار دارند چهره شهر در هفته دفاع مقدس تغییر کند

مردم انتظار دارند چهره شهر در هفته دفاع مقدس تغییر کند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) گفت: مردم شهید پرور اصفهان انتظار دارند در هفته دفاع مقدس شاهد تغییر اساسی در چهره شهر باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ سرهنگ پاسدار محمدنصر اصفهانی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در این هفته گوشه‌ای از خدمات رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس و معجزات الهی را نمایش دهیم، اظهار کرد: برخی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس با همکاری سپاه استان برگزار می‌شود، دو گروهان از بسیجیان و تشریفات ناحیه امام صادق(ع) در رژه ۳۱ شهریور استان حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) گفت: یک هزار و 380 برنامه ویژه دفاع مقدس در سطح حوزه ها و پایگاه بسیج مقاومت انجام می‌شود، یکی از این ویژه برنامه ها برپایی ۲۰ ایستگاه فرهنگی در سطح شهر اصفهان با عنوان «ما پیروزیم» است.

,

وی افزود: آذین‌بندی شهر بسیار است که باید با توجه به هر مناسبتی وجود دارد فضای شهر تغییر پیدا کند؛ مردم شهید پرور اصفهان انتظار دارند در این ایام شاهد تغییر اساسی در چهره شهر باشند.

,

سرهنگ نصر اصفهانی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس قطعه‌ای از تاریخ پر افتخار ملت ایران است، تصریح کرد: در دفاع مقدس همه حضور داشتند و امروز هم باید برای گرامیداشت این هفته نقش خود را ایفا کنند.

,

وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های روشنگری پرسش و پاسخ در حوزه دفاع مقدس با حضور راویان دفاع مقدس، برگزاری ۲۰ یادواره شهدا در سطح محله ها و فراخوان گردان های بیت المقدس قسمتی از برنامه‌های این ناحیه در هفته دفاع مقدس است.

,

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) اصفهان با توضیح اینکه در این ایام شش پایگاه مقاومت افتتاح می‌شود، بیان کرد: زنگ مقاومت در سطح مدارس اصفهان نواخته می‌شود و شش غرفه از نمایشگاه دفاع مقدس استان مختص به ناحیه امام صادق(ع) است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه