اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد مطرح کرد؛

ضروت گفتمان‌سازی مبارزه با مواد مخدر در جامعه/ دشمن کانون خانواده را هدف گرفته است

ضروت گفتمان‌سازی مبارزه با مواد مخدر در جامعه/ دشمن کانون خانواده را هدف گرفته است
فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه صیانت و گفتمان سازی اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر در شهرستان خلیل آباد را باید نیمه دوم سال 98 عملیاتی شود، گفت: شناسایی نقاط و کانون های آلوده در سطح شهرستان باید در دستور کار اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: صیانت و گفتمان سازی اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر در شهرستان خلیل آباد را باید نیمه دوم سال 98 عملیاتی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: برای اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر، گفتمان سازی این موضوع در جامعه نیاز به این داریم که همه دستگاه ها که نقش های اجتماعی متفاوتی دارند به این بحث ورود داشته باشند.

,

فرماندار خلیل آباد تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی باید از اساتید متخصص نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر در جهت آگاه سازی دانش آموزان و والدین آن‌ها نسبت به آثار سوء مواد مخدر استفاده شود.

,

وی با بیان اینکه شناسایی نقاط و کانون های آلوده باید در دستور کار اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باشد، اذعان کرد: یک سمت تمام آسیب های اجتماعی در جامعه نظیر طلاق، سرقت ها و ... به بحث اعتیاد بر می گردد.

,

قاسم پور ادامه داد: دشمن که امروز در عرصه های مختلف ورود کرده است، اسلحه به دست ندارد بلکه کانون گرم خانواده را مورد هجمه قرار می دهد و بافت اجتماعی حاکم بر خانواده را متزلزل و یک شکاف اعتقادی و نسلی در اجتماع ایجاد می کند.

,

وی با تأکید بر اینکه کارهای فرهنگی متعددی را دستگاه های مختلف می توانند در راستای امر مبارزه با مواد مخدر انجام دهند، عنوان کرد: از تشکل های مردم نهاد در بحث مبارزه با مواد مخدر استفاده شود و حمایت از این تشکل ها در دستور کار قرار گیرد.

,

 

,

کشف 16 کیلو و 175 گرم مواد مخدر و دستگیری 10 متهم در خلیل آباد

, کشف 16 کیلو و 175 گرم مواد مخدر و دستگیری 10 متهم در خلیل آباد,

ولی الله غلامی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در این نشست اظهار داشت: 550 گرم انواع مواد مخدر در طرح پاک‌سازی اطراف مدارس که مرداد و شهریور انجام شد در شهرستان خلیل آباد کشف شده است.

,

وی از انجام 12 مرحله ایست و بازرسی در ورودی های شهرستان خلیل آباد خبر داد و ابراز کرد: 10 نفر متهم از نشست قبلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دستگیر شده اند و 16 کیلو و 175 گرم به کشفیات ما در بحث مواد مخدر افزوده شده است.

,

فرمانده انتظامی خلیل آباد در پایان خاطرنشان کرد: گشت های مختلفی در طول شبانه روز به منظور برخورد با معتادین و کشف مواد مخدر در محله هایی که امکان آلودگی بیشتری وجود داشته است برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه