اخبار داغ

فرمانده سپاه تربت حیدریه:

امروز دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ نرم و شبیخون فرهنگی است/ هدف دشمن ایجاد ناامیدی و جدایی مردم از حاکمیت است

امروز دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ نرم و شبیخون فرهنگی است/ هدف دشمن ایجاد ناامیدی و جدایی مردم از حاکمیت است
فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی در جبهه فرهنگی و عملیات روانی با موج سازی های دروغین و بی اساس به دنبال مشغول‌سازی جامعه به مسائل حاشیه ای است و متاسفانه برخی مسئولان و نمایندگان مجلس هم با سوار شدن بر این امواج، خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن ایفای نقش می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار صبح توس؛ سرهنگ پاسدار علی نیک یاد، فرمانده سپاه تربت حیدریه ظهر امروز و در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دفاع مقدس تنها متعلق به نیروهای مسلح نیست و بلکه در این مدت ۸ سال و همچنین در طول این چهل سال اصناف و بازاریان، زنان و مردان و اقشار مختلف جامعه برای بقا و تقویت انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: روزی دفاع مقدس در جبهه های سخت نظامی بود و امروز نیز این عرصه رویارویی در صحنه های جنگ نرم، عملیات روانی و شبیخون فرهنگی است.

,

نیک یاد خاطر نشان کرد: جنگ دشمن علیه ملت ایران تمام نشده و بلکه نوع آن تغییر کرده و امروز با عملیات های فریب بخصوص در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به دنبال یاس و ناامیدی و جدایی مردم از حاکمیت است و این یعنی دفاع همچنان باقی است و فقط عرصه میدان تغییر کرده است.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی در جبهه فرهنگی و عملیات روانی با موج سازی های دروغین و بی اساس به دنبال مشغول سازی جامعه به مسائا حاشیه ای است و متاسفانه برخی مسئولان و نمایندگان مجلس هم با سوار شدن بر این امواج، خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن ایفای نقش می کنند.

,

نیک یاد افزود: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می شود که بدانیم امسال در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی که همه مردم با تعظیم شعائر الهی برای سید و سالار شهیدان عزاداری می کردند، ماجرای دروغ دختر آبی توسط رسانه ای در داخل مطرح و به دنبال آن با موضع گیری بدون توجه به اصل موضوع توسط برخی مسئولان و نمایندگان مجلس و چهره ها، موج سازی و فضاسازی رسانه های معاند و بیگانه را به‌مراه داشت.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: این در حالی است که هیچ یک از این مسئولان و نمایندگان و چهره ها که فریب عملیات روانی دشمن در ماجرای دختر آبی را خورده بودند برای پسری که هفته قبل در ورزشگاه آزادی کشته شد هیچگونه عکس العملی نداشتند!

,

وی بیان کرد: دشمن روزی در فتنه ۸۸ فردی بنام ندا آقاسلطان را نماد آزادی و از آن سوء استفاده می کند و امروز از سحر خدایاری با کلید واژه دختر آبی بهره بردای می کند و لذا می طلبد که رسانه ها و مردم نسبت به این موج سازی ها نیز هوشیار باشند.

,

اجرای ۶۲ عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه

, اجرای ۶۲ عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه,

فرمانده سپاه تربت حیدریه از اجرای ۶۲ عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه ها در سه عرصه شهرستانی، بخشی و پایگاه و مسجد محوری با حضور اقشار مختلف بسیج برگزار می شود.

,

وی از دیدار با ائمه جمعه، برگزاری اجلاسیه مجمع عالی بسیج، همایش پیشکسوتان، غبارروبی گلزار شهدا و حضور سازمان یافته در نماز جمعه بعنوان برنامه های شاخص شهرستانی یاد کرد و افزود: در این هفته همچنین یادواره های شهدا، نشست های بصیرتی و روشنگری با موضوعات روز، نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی، نمایشگاه سبک زندگی اسلامی، برپایی گشت های امنیتی در محله ها، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، تجلیل از پیشکسوتان توسط حوزه های مقاومت بسیج نیز برگزار می شود.

,

نیک یاد بیان داشت: در هفته دفاع مقدس و در عرصه بسیج سازندگی دو پایگاه مقاومت افتتاح و ۳۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم و نیازمند توزیع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه