اخبار داغ

ماجرای خرید و فروش اینترنتی آمبولانس‌های اورژانس

ماجرای خرید و فروش اینترنتی آمبولانس‌های اورژانس
با یک سرچ ساده در اینترنت به وفور به آگهی‌هایی برمی‌خوریم که با قیمت‌های چند ده میلیونی و چند صد میلیونی، خرید و فروش آمبولانس‌ها را تبلیغ می‌کنند، اما آیا خرید و فروش آمبولانس‌ قانونی است؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیرحسین کولیوند ‌درباره خرید و فروش آمبولانس و آگهی‌هایی که در این باره در سایت‌های فروش مختلف دیده می‌شود، گفت: موارد خرید و فروش آمبولانس مربوط به آمبولانس‌های خصوصی است. باید توجه کرد که آمبولانس خصوصی جزو اموال کسی است که مالک این آمبولانس‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: بنابراین از آنجایی که آمبولانس جزو اموالش محسوب می‌شود، اجازه خرید و یا فروش آن را دارد. منتها کسی که آمبولانس را خریداری می‌کند، باید حتما ضوابط استفاده از آن را رعایت کرده و مجوزهای لازم را داشته باشد.
,
 
,
کولیوند با بیان اینکه کسی که از آمبولانس استفاده می‌کند، ‌ باید بتواند مجوزهای مربوطه را از سازمان اورژانس کشور اخذ کند، ‌تاکید کرد: در غیر این صورت کسی که آمبولانس را بخرد، نمی‌تواند با آن کاری انجام دهد. کار کردن با آمبولانس تابع دستورالعمل و ضوابطی است که از سوی سازمان اورژانس کشور ابلاغ شده است و کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هم بر روی این موضوع کاملا نظارت می‌کنند.
,
 
,
وی همچنین اظهار کرد: البته پلیس هم در شماره‌گذاری چنین آمبولانس‌هایی این دقت را خواهد داشت که آمبولانس از سوی سازمان اورژانس مجوز فعالیت داشته باشد.
,
 
,
رییس سازمان اورژانس کشور درباره سرانجام رسیدگی به موضوع جابجایی سلبریتی‌ها از طریق برخی آمبولانس‌های خصوصی نیز گفت: در این زمینه یک مورد تخلف داشتیم که آن آمبولانس را تعطیل کردیم. آیین‌نامه‌ای هم در هفت صفحه در این زمینه صادر شده است و قواعد و نحوه عمل آمبولانس‌های خصوصی را تشریح کرده است.
,
 
,
منبع: ایسنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه