اخبار داغ

کابل‌های برقی که به حال خود رها است؛

حادثه استادیوم آزادی در کمین خیابان‌های تبریز

حادثه استادیوم آزادی در کمین خیابان‌های تبریز
اغلب تیرهای برق شهری در سطح تبریز به طرز خطرناکی در شهر رها شده اند و ضروری است که حادثه استادیوم آزادی تهرات درس عبرتی برای مدیران شهری باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار ، داغ بودن ضایعه برق گرفتگی پسربچه شش ساله در حاشیه دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در استادیوم آزادی تهران، به قدری افکار عمومی را تحت الشعاع قرار داد که کسی به چرایی آن پرداخت نکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار ،,

علت اصلی حادثه آنطور که بیان شده بود، لخت بودن سیم ها و جعبه فیوزهای آویزان از تیرهای برق بود.

,

اما این معضل به طرز دیگری در همین تبریز نیز وجود دارد و با وجود اینکه روزانه محل تردد خیل کثیری از عابران پیاده است اما کمتر کسی به ان توجه می کند.

,

اغلب تیرهای برق شهری در سطح تبریز به طرز خطرناکی در شهر رها شده اند و ضروری است که  حادثه استادیوم آزادی تهرات درس عبرتی برای مدیران شهری باشد.

,

 

,

Image title

, Image title,

Image title

, Image title,

 

,

سیم هایی که از تیر خارج شده و به حال خود رها شده اند و می توانند موقع بارش یا وقوع سیل بحران ساز باشد و جان شهروندان را تهدید کند.

,

مسئولیت نگهداری بسیاری از این سیم ها بر عهده اداره برق بوده و شهرداری نیز بطور محدودی مسئولیت آنها را بر عهده دارد.

,

 

,

Image title

, Image title,

 

,

تصاویر آمده نمونه مواردی هستند که در کنار خیابان های تبریز هستند و موارد خطرناک تر تیرهایی هست که داخل پارک ها و محل های پرتردد مستقر هستند.

,

 

,

Image title

, Image title,

 

,

بررسی های میدانی فقط در حوالی منطقه مارالان حکایت از این دارد که ده ها مورد از تیرهای برق پل های شهید پیشقدم و سجادیه بدون حفاظ امنیتی برق هستند، در صورتی به آنها در موارد بحرانی جان پناه اطلاق می شود.

,

 

,

Image title

, Image title,

Image title

, Image title,

 

,

شهروندان طی گفتگو با تبریزبیدار از پیگیری های خود از اداره برق می گویند و اظهار دارند پاسخی از سوی آنها داده نشده است.

,

متاسفانه اغلب عادت داریم قبل از وقوع حادثه هیچ تلاشی برای پیشگیری از آن انجام نمی شود و منظر می شویم تا بحرانی به وجود آید تا برای مقابله با آن ستاد تشکیل دهیم که روایت «نوش داروی بعد از مرگ سهراب» دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه