اخبار داغ

یک فعال جهادی در زنجان خبر داد

ترمیم ۲ مدرسه در منطقه قره پشتلو زنجان/ بسته های فرهنگی در بین روستاییان زنجان توزیع می شود

ترمیم ۲ مدرسه در منطقه قره پشتلو زنجان/ بسته های فرهنگی در بین روستاییان زنجان توزیع می شود
یک فعال جهادی در زنجان از تعمیر دو مدرسه در منطقه قره پشتلو زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین غنی لو در گفت و گو با موج رسا; با اشاره به برگزاری اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد زنجان در تاریخ 2 تا 13 شهریور ماه اظهار کرد: 50 جهادگر خواهر و برادر در این اردو حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه محل هدف اردوی جهادی دانشگاه آزاد واحد زنجان منطقه قره پشتلو در نظر گرفته شده بود ابرار کرد: در این منطقه 4 روستا تحت پوشش این گروه جهادی قرار داشت.

,

مسئول اردوجهادی دانشگاه آزاد واحد زنجان با اشاره به کارهای عمرانی انجام شده توسط تیم عمرانی اردوی جهادی افزود: ترمیم دو مدرسه در منطقه قره پشتلو توسط تیم عمرانی اردوجهادی دانشگاه آزاد واحد زنجان انجام شد.

,

وی با اشاره به شناسایی ها صورت گرفته توسط تیم شناسایی اردوجهادی دانشگاه آزاد واحد زنجان تصریح کرد: ده روستا در منطقه قره پشتلو تحت شناسایی مشکلات درمانی قرار گرفته که در این شناسایی ها تشنج به عنوان بیماری رایج این منطقه مشخص شد.

,

غنی لو با اشاره به اینکه تیم پزشکی گروه جهادی بسیج دانشجوی دانشگاه آزاد واحد زنجان در حال مطالعه و تحقیق بر اروی این بیماری در این منطقه است خاطر نشان کرد: این مسئله به مراجع بهداشتی و درمانی منطقه قره پشتلو اطلاع داده شده است.

,

وی با شاره به ضعف های فرهنگی و دینی در منطقه تحت پوشش اردوجهادی افزود: با همکاری اداره تبلیغات اسلامی در جهت افزایش فرهنگ دینی قدم برمیداریم و بسته های فرهنگی نیز در روستا ها توزیع شد.

,

مسئول اردوی جهادی دانشگاه آزاد واحد زنجان با اشاره به توزیع بسته های غذایی در بین خانواده های نیازمند بیان کرد: بیش از 30 بسته غذایی در این منطقه توزیع شد.

,

وی با اشاره به برگزاری اردوجهادی در دوبخش فرهنگی و بهداشتی و درمانی ابزار کرد: تیم بهداشتی و درمانی اردوجهادی را دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد تشکیل می دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه