اخبار داغ

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان زنجان خبر داد

فعالیت 20 گروه جهادی در طول تابستان در زنجان/ اردوهای محله محور در زنجان برگزار می شود

فعالیت 20 گروه جهادی در طول تابستان در زنجان/ اردوهای محله محور در زنجان برگزار می شود
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: در طول تابستان 20 گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم خدمات رسانی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید اوصالی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به نیاز به رفع محرومیت در کشور اظهار کرد: اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان زنجان با هدف کمک به آبادانی و محرومیت زدایی مناطق محروم و کم برخوردار روستایی انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به فعالیت 20 گروه جهادی بسیج دانشجویی در تابستان امسال ابراز کرد: 9 گروه جهادی از جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه های زنجان و بقیه از دانشگاه  های سایر شهرستان های استان می باشند.

,

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به  انجام فعالیت های فرهنگی، آموزشی، عمرانی و بهداشت و سلامت توسط جهادگران بسیج دانشجویی افزود: رنگ آمیزی مدارس، تشکیل کلاس های آموزشی ویژه خواهران و برگزاری مسابقات ورزشی مختلف مختص کودکان و نوجوانان و یادواره شهدا، ازجمله این برنامه ها و فعالیت ها است.

,

وی با بیان اینکه دو گروه جهادی از دانشگاه علوم پزشکی زنجان جهت ارائه خدمات پزشکی رایگان در مناطق محروم حضور داشتند خاطر نشان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در شهرستان ماهنشان بیش از 1000 خدمات پزشکی رایگان را در قالب اردوی جهادی به مردم ارائه داده اند.

,

اوصالی با اشاره به نیازبه استمرار اردوهای جهادی در مناطق محروم خاطرنشان کرد: طی برنامه ریزی های به عمل آمده، اردوهای جهادی در طول سال در قالب پنجشنبه و جمعه های جهادی طرح ریزی شده که در طول سال اجرا می شود.

,

وی با اشاره به نیاز به کار جهادی در حاشیه شهرها تصریح کرد: بسیج دانشجویی طرح اردوهای محله محور را که محل هدف فعالیت آنها حاشیه شهر ها است برنامه ریزی و اجرا کرده است.

,

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی با اشاره به قرارگاه جمعیت امام حسن مجتبی ابراز کرد: قرارگاه جمعیت امام حسن مجتبی که منطقه هدف آن حاشیه شهر ها است از سال 95 در استان زنجان با مدیریت بسیج دانشجویی استان زنجان مشغول به خدمت رسانی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه