اخبار داغ

لاریجانی در مراسم رژه نیرو های مسلح:

دشمنان ایران از سرنوشت صدام عبرت بگیرند/ برای نیروهای مسلح ایران هیچ چیز ارزشمندتر از برادری میان شیعه و سنی نیست

دشمنان ایران از سرنوشت صدام عبرت بگیرند/ برای نیروهای مسلح ایران هیچ چیز ارزشمندتر از برادری میان شیعه و سنی نیست
رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دشمنان ایران از سرنوشت صدام عبرت بگیرند، گفت: ندای واقعی اسلام، وحدت بین امت مسلمین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی لاریجانی در مراسم رژه نیروهای مسلح در بندرعباس با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس و استقامت و ایستادگی مردم و ایثار و فداکاری نیروهای مسلح کشور در برابر متجاوزان اظهار داشت: امروز آغاز هفته دفاع مقدس است و صدام در شرایطی که انقلاب ایران به تازگی شکل گرفته بود به کشور حمله کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: در شرایطی که ملت ایران اسلامی حکومت 50 ساله رژیم پهلوی را که سیاست‌های ضد دین در پیش گرفته و با رژیم صهیونیستی در ضد و بند بود را سرنگون کرد و تغییراتی را در نیروهای مسلح انجام داد دست‌نشانده‌های استکبار جهانی با خیالی تباه به مسئله سازی علیه ایران دست زدند و با ترور مقامات و حرکات تجزیه‌طلبانه سعی در فروپاشی انقلاب داشتند. 
,
 
,
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط صدام به ایران حمله و خود را هشت سال درگیر جنگ علیه ملت ایران اسلامی کرد. 
,
 
,
لاریجانی با اشاره به اینکه حمله صدام به ایران دارای نکاتی است که امروزه نیز می‌تواند برای کشورهای منطقه راهگشا باشد گفت: نکته نخست حمله صدام این بود که او دچار توهم شد که می‌تواند با توجه به شرایط ایران اسلامی، قادسیه دیگری رقم بزند و بر همین اساس بر روی عرب و غیر عرب تکیه کرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه صدام دچار توهمی شده بود و با همان توهم به خاک ایران تجاوز کرد، ابراز داشت: صدام توهم داشت که با تکیه بر آمریکا می‌تواند بر مردم ایران چیره شود و آقای منطقه شود.
,
 
,
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ندای اسلام، ندای وحدت و یکپارچگی بود و برای تامین و حفظ این وحدت کوشید.
,
 
,
لاریجانی تاکید کرد: کشورهای منطقه بدانند که برای نیروهای مسلح ایران هیچ چیز ارزشمندتر از برادری میان شیعه و سنی نیست و همه همت این نیروها، ایجاد امنیت پایدار در منطقه و به دست خود ملت‌های منطقه است که باید قدر این نیروها را بدانیم.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه