اخبار داغ

استاندار یزد:

ایران با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس قله‌های پیشرفت را طی می‌کند

ایران با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس قله‌های پیشرفت را طی می‌کند
استاندار یزد گفت: دفاع مقدس به یک فرهنگ در کشور ما تبدیل شد، فرهنگی که همه جنبه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه را متاثر از خود ساخت و امروز با تکیه بر آن، ایران قله‌های پیشرفت و سعادت را طی می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدعلی طالبی صبح امروز در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح استان یزد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام خمینی(ره) گفت: دفاع مقدس تبلور روحیه عزت، شرف و ایستادگی ملت در مقابل دشمنانی است که ارزش‌های انقلابی، کیان نظام اسلامی و تمامیت ارضی کشور را مورد هدف قرار داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی تصریح کرد: دفاع مقدس صحنه‌ای بی بدیل از ظهور و بروز ارزش‌های انسانی و توانمندی‌های انقلابی بود که یک نسل و البته نسل‌های پس از خود را آب دیده‌تر و باانگیزه‌تر برای ساختن ایرانی آزاد، آباد، مستقل و مقاوم در برابر دشمنان این ملت کرد.

,

استاندار یزد با بیان اینکه دفاع مقدس به یک فرهنگ در کشور ما تبدیل شد، ادامه داد: این فرهنگ همه جنبه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه را متاثر از خود ساخت و امروز با تکیه بر این فرهنگ ایران عزیز قله‌های پیشرفت و سعادت را طی می‌کند.

,

طالبی گفت: تکریم این ایام سر تعظیم فرود آوردن به همه جانفشانی های کسانی است که عزت امروز را با ایثار خود ارزانی ایران داشته اند و تکریم این ایام تاکید بر راهی است که ملت در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی برگزیدند.

,

وی ادامه داد: امروز هم که نبرد ما با استکبار جهانی در شکل و صورتی دیگر ادامه دارد استمرار همان روحیه مقاومت متاثر از فرهنگ عاشورا و تکیه بر رمزی پیروزی که به گفته امام راحل(ره) وحدت جامعه بود می تواند باز هم به پیروزی را ملت بازگرداند و این با راهبری‌های مقام معظم رهبری و همدلی و انسجام همه نیروهای انقلابی و همدلی همه بخش‌های حاکمیت با مردم و شنیدن صداهای آنها و تلاش در جهت رفع مشکلات مردم محقق خواهد شد.

,

استاندار یزد خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم از تلاش همه کسانی که برای بزرگداشت این ایام و برگزاری این مراسم باشکوه تلاش و مجاهدت کردند به ویژه فرماندهی سپاه الغدیر و فرماندهان و همکاران معززش و همکاری و همراهی همه دستگاه‌های مسئول تشکر و تقدیر کنم، امیدواریم با حضور مردم و مسئولان هفته دفاع مقدس تجلی وحدت همه ما برای دفاع از ارزش‌ها والای انقلابی در نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه