اخبار داغ

استاندار مازندران در مراسم رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح:

اقتدار و امنیت امروز کشور مدیون رشادت جوانان ایران اسلامی است

اقتدار و امنیت امروز کشور مدیون رشادت جوانان ایران اسلامی است
استاندار مازندران گفت: عزت، شرف و استقلال که در پی مقاومت شهدا و ایثارگران برای کشور ایجاد شده است و ایستادگی امروز در جهان را مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، احمد حسین‌زادگان صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان مازندران، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان  است.

وی دوران دفاع مقدس را همچون نگینی درخشان بر تاریخ حماسه، ایثار و پایداری آزادگان کشور دانست و یادآور شد: ذکر و یادآوری فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران خواهد شد.

استاندار مازندران از ویژگی های دفاع مقدس را معنویت جبهه های جنگ، دفاعی بودن، استقامت رزمندگان و فرماندهان، بزرگواری و مروت در حال قدرت، بی اعتنایی به دنیا و شهادت طلبی رزمندگان عنوان کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور را مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس هستیم بیان کرد: در منطقه‌ای به پیروزی رسیدیم که کشورهای بزرگ را به چالش کشیدیم و با پیروزی انقلاب اسلامی زمینه صدور انقلاب فراهم شده و  وحدت در بین کشورهای اسلامی با پیروزی انقلابی در حال شکل‌گیری است.

حسین‌زادگان ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس، یادآوری رشادت‌ها و  فداکاری‌های رزمندگان و جانبازان و ایثارگران و شهدای  انقلاب اسلامی است که تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و امروز ما امنیت و آسایش جامعه را مرهون این بزرگان هستیم.

وی یادآور شد: عزت، شرف و استقلال که در پی مقاومت شهدا و ایثارگران برای کشور ایجاد شده است و ایستادگی امروز در جهان را مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران هستیم.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: جوانان غیور ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی با سلاح ایمان و اعتقاد راسخ خود در مقابل مستکبران تا دندان مسلح ایستادگی کرده و ضمن بر هم زدن همه معادلات بین‌المللی به همگان نشان دادند که به هیچ کسی  اجازه دست اندازی به خاک ایران اسلامی را نخواهند داد.

این مسئول با بیان اینکه شهدا ما را شهرت جهانی بخشیدند، افزود: قدرت و اساس این انقلاب مدیون و مرهون خون شهدا است.

حسین‌زادگان در پایان گفت: برای توسعه کشور نیاز به انسجام و وحدت داریم و باید در این مسیر گام‌های ارزشمندی برداریم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه