اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

دفاع مقدس در یک کلمه، عمل به تکلیف الهی بود/ مقاومت مردم، تمام معادلات جنگ را تغییر داد

دفاع مقدس در یک کلمه، عمل به تکلیف الهی بود/ مقاومت مردم، تمام معادلات جنگ را تغییر داد
امام جمعه تبریز گفت: اگرچه هزینه‌های مادی و معنوی زیادی برای ما ایجاد کرد اما تبلور غیزت مردم بود. دفاع مقدس دفاع از خاک نبود بلکه دفاع از ارزش‌ها، آرمانها و در یک کلمه عمل به تکلیف الهی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در مراسم رژه 31 شهریور با گرامی داشت یاد و نام شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار داشت: حضور جانانه ارتش و سپاه در عرصه دفاع مقدس تمام معادلات عراق و صدام را تغییر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت: صدام برای ماندن در خوزستان نیامده بود  بلکه قصد فتح ایران را داشت به همین خاطر با تمام قوا به کشور حمله کرد. جنگ تحمیلی نشان داد که ابر قدرتها از ایران می‌ترسند.

,

 امام جمعه تبریز با اشاره به فرهنگ شکل گرفته از دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شکل گیری بسیج فرهنگ عینی دفاع مقدس بود. عضو گیری در مساجد و حضور در جبهه‌ها موجب تقویت قوای دفاعی و ایجاد روحیه ایثار شده و‌ تقوا را بیش از پیش تقویت کرد.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: جنگ تحمیلی موجب شکوفایی استعدادهای جوانان ایرانی شد. در روستاها و شهرها، امنیت روانی و فیزیکی بدون هیچ هزینه‌ای تامین شد. دفاع مقدس نشان داد که ابر قدرتها از ایران می‌ترسند.

,

وی تصریح کرد: این جنگ اگرچه هزینه‌های مادی و معنوی زیادی برای ما ایجاد کرد اما تبلور غیزت مردم بود. دفاع مقدس دفاع از خاک نبود بلکه دفاع از ارزش‌ها، آرمانها و در یک کلمه عمل به تکلیف الهی بود.

,

وی با بیان اینکه ملت‌های جهان انقلاب اسلامی ایران را  الگوی خود قرار داده‌اند گفت: آثار غیرت و مقاومت مردم در جبهه مقاومت را میتوان در یمن، سوریه، عراق و... مشاهده کرد. دفاع مقدس ظرفیت و قابلیت عظیم مدیریت منحصر به فرد نظام دینی یعنی ولایت فقیه را به نمایش گذاشت .باید به خانواده معظم شهیدان عرض ارادت و‌اخلاص خود را تقدیم کرد که چنین فرزندانی تربیت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه