اخبار داغ

وقتی همه به نتانیاهو پشت می‌کنند

وقتی همه به نتانیاهو پشت می‌کنند
نه تنها رسانه‌ها بلکه حتی مهمترین متحد نخست وزیر رژیم صهیونیستی یعنی ترامپ در پذیرشی تلویحی شکست نتانیاهو اعلام کرد، او با اسرائیل روابط خوبی دارد نه با یک شخص خاص تا بدین شکل از آماده سازی برای پایان عمر سیاسی نتانیاهو پرده برداری‌ کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئله پایان کار نتانیاهو این روزها به بحث داغ رسانه‌های رژیم صهیونیستی بدل شده است، نگاهی به تیتر برخی از این رسانه‌ها گویای شرایط بغرنجی است که نتانیاهو در حال سپری کردن آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
«یوسی فیرتر» تحلیلگر امور حزبی روزنامه هاآرتص در یادداشتی در این باره، وضعیت نتانیاهو را به شعبده بازی تشبیه کرد که فقط یک خرگوش در کلاهش باقی مانده است.
,
 
,
او با تاکید بر اینکه ساعت شماته دار پایان کار نتانیاهو در آستانه به صدا در آمدن است، نوشت : با نزدیک شدن موعد بازجویی بنیامین نتانیاهو در دفتر مشاور قضایی دولت باید منتظر صدور فهرست اتهامات علیه وی باشیم در حالی که او فقط آخرین خروگشش یعنی بازی پیش کشیدن اتهامات قدیمی را در چنته دارد، شاید بتواند با کشیدن اوضاع به برگزاری انتخابات سوم برای مدت دیگری از این فشار خارج شود.
,
 
,
«مارکر» ضمیمه اقتصادی این روزنامه هم در تحلیلی درباره شرایط نتانیاهو تاکید کرد نتانیاهو در حفره‌ای که خود حفر کرده بود، افتاد؟ آینده بازیگری که چیزی برای ارائه ندارد چیزی بهتر از این نیست.
,
 
,
در این تحلیل همچنین اعلام شد نتانیاهو از سوی رهبران لیکود برای اعلام کناره‌ گیری از قدرت و بازنشستگی تحت فشار است.
,
 
,
این در حالی است که روزنامه یدیعوت احرونوت در گزارشی تحلیلی از معطوف شدن تمام نگاه ها به کلید خوردن مرحله «پایان عصر نتانیاهو» نوشت. این روزنامه عبری زبان خبر داد ، در حال حاضر بزرگترین رسانه های جهان سرگرم پرداختن به اسرائیل بعد از نتانیاهو هستند.
,
 
,
روزنامه یسرائیل هیوم متحد رسانه‌ای نتانیاهو هم در گزارشی تحت عنوان «بازی پایان بی بی» به نحوه پوشش شکست نتانیاهو توسط رسانه های ایرانی پرداخت و به نقل از یکی از اساتید دانشگاه متخصص در امور ایران به تحلیل تیتر روزنامه های ایرانی همچون کیهان ، ابتکار و ایران پرداخت.
,
 
,
در مقابل معاریو تنها راه خروج اسرائیل از این معضل را کناره گیری نتانیاهو عنوان کرد. «بن کاسبت» تحلیلگر این روزنامه عبری زبان نوشت : دوره نتانیاهو به پایان رسید، او با دست خود، خودش را از بین برد، همه چیز داشت و اکنون هم مشخص خواهد شد که هیچ چیز ندارد.
,
 
,
این تحلیلگر در ادامه نوشت نتانیاهو برنده بود، اما به یک بازنده تبدیل  شد حتی اعضای لیکود هم به او پشت کرده اند. بسیاری از هوادارانش ترجیح دادند اصلا رای ندهند، در خانه بمانند یا برای تفریح به ساحل بروند.
,
 
,
بن کاسبیت افزود: مردم حرفشان را اینجا هم زدند، نتانیاهو با دست خود دوره تاریخی اش را به پایان رساند. ماکو پایگاه شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در گزارش خود در این رابطه از تیتر «احتمالا پایان دوره نتانیاهو را شاهدیم» استفاده کرد.
,
 
,
این پایگاه اطلاع رسانی عبری زبان همچنین در گزارش دیگری درباره انتخابات کنست پرسید: آیا جادوی نتانیاهو در لیکود به پایان رسیده است؟ امروز هم راستگرایان و هم چپگرایان با حقیقتی باورنکردنی روبرو شده‌اند: بنیامین نتانیاهو بیش از هر زمان به خروج از صحنه سیاسی نزدیک شده است.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه