اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

ثمره دفاع مقدس قدرت ایستادگی در برابر متجاوزان است/هیچ کشوری نمی‌تواند چشم طمع به ایران داشته باشد

ثمره دفاع مقدس قدرت ایستادگی در برابر متجاوزان است/هیچ کشوری نمی‌تواند چشم طمع به ایران داشته باشد
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه ثمره دفاع مقدس قدرت ایستادگی در برابر متجاوزان و تعدی گران است گفت: هیچ کشوری نمی‌تواند نگاه و چشم طمع به ایران اسلامی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، آیت الله سیداحمد میرعمادی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان لرستان اظهار داشت: در قرآن به دو موضوع اشاره شده است، جهاد و دفاع از خود و وعده پیروزی و نصرت الهی، تردیدی نیست که در جنگ تحمیلی ملت بزرگ ایران اسلامی مظلوم واقع شدند و به همین دلیل خداوند پیروزی و نصرت را به ملت ایران اسلامی وعده داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در هرجنگ و جهادی دو سوال اساسی مطرح است سوال اول اینکه چرا این جنگ به وجود آمده است و سوال دوم اینکه ثمره این جنگ و جهاد چه بوده است؟ آغاز جنگ تحمیلی از سوی دشمن هجوم همه جانبه علیه ملت ایران اسلامی صورت گرفته است که نشان از یک برنامه حساب شده و برنامه ریزی شده دشمن برای نابودی انقلاب بود چرا جنگ بر ما تحمیل شد برای اینکه ملت ایران نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد و جزیره ثبات غرب به ادعای خود آمریکایی ها به واسطه انقلاب ایران ناامن شد و امروز ۴۰ سال آمریکا و غرب احساس ناامنی می کند که این به برکت انقلاب بوده است .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: برای اولین بار کشوری مستقل به نام جمهوری اسلامی ایران در برابر آمریکا ایستادگی کرد و در یک کلام اراده الهی در برابر شیطان ایستادگی کرد به همین دلیل آمریکا و ایادیش همه دست به دست هم دادند تا خورشید انقلاب را از بین ببرند و تنها چیزی که به ذهنشان رسیده این است که با محاسبه غلط می‌توانند با جنگ تحمیلی کار انقلاب را به پایان برسانند اما خدای متعال اراده دیگری کرده که ایران اسلامی به خاطر مظلومیت و قیام برای خدا پیروز شود.

,
,
,

وی بیان کرد: خدا وعده‌اش عملی شد و جنگ تحمیلی آغازی برای حرکت پایدار، ماندگار، پیروز و پر ثمر دفاع مقدس بود و امروز ما این ثمره می‌بینیم، جنگ تحمیلی آزمونی سخت برای ملت ایران بود و ایران نخستین تجربه ایستادگی در برابر دنیای شرق و غرب را در کارنامه خود ثبت کرده است.

,

میرعمادی گفت: ثمره دفاع مقدس تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران، استقلال، تمامیت ارضی کشور، ایمان و باور به وعده‌های الهی بوده و باور به آنچه خدای متعال نسبت به مومنین وعده داده است.

,

وی اظهار داشت: امنیت و اقتدار نظام اسلامی که امروز آمریکا در برابر اقتدار ایران تسلیم شده است و کاری از پیش نمی‌تواند ببرد ثمره دفاع مقدس، امنیت پایدار ایران اسلامی و ناامنی برای مستکبرین عالم است.

,

‌نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: ثمره دفاع مقدس قدرت ایستادگی در برابر متجاوزان و تعدی گران به این سرزمین است، امروز هیچ کشوری مانند آمریکا نمی‌تواند نگاه و چشم طمع به این سرزمین داشته باشد برای اینکه ملت ایران از گنجینه دفاع مقدس برخوردار است.

,

وی با بیان اینکه مهم‌ترین ثمره دفاع مقدس تشکیل جبهه مقاومت اسلامی در منطقه است عنوان کرد: پیروزی حزب الله لبنان ثمره دفاع مقدس و الگوگیری از دفاع مقدس است؛ مقاومت مردم یمن در برابر ائتلاف متجاوزین، بیداری ملت فلسطین و سایر ملت‌های منطقه به برکت دفاع مقدس است.

,

میرعمادی تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت اسلامی قوی و قدرتمند پای در منطقه گذاشته و آینده منطقه به دست جبهه مقاومت خواهد بود، ‌‌خداوند را شاکریم بر این نعمت بزرگ در عصر جدید و در گام دوم انقلاب حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی برای به ثمر نشستنن خون شهیدان به نتیجه  رسیده است؛ ما از جنگ تحمیلی استفاده کردیم و پیشرفت همه جانبه را در کشور رقم زدیم، ثمره دفاع مقدس رسیدن به تمدن اسلامی است که رهبری بر آن تاکید دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه