اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

جبهه نبرد با دشمن در جنگ اقتصادی است/هرگز تن به سازش نخواهیم داد

جبهه نبرد با دشمن در جنگ اقتصادی است/هرگز تن به سازش نخواهیم داد
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز جبهه نبرد با دشمن در جنگ اقتصادی است و همه ما باید دست در دست یکدیگر تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم گفت: سنت الهی این است که پس از تحمل سختی ها قطعاً آسایش ها به دست خواهند آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و هفته دفاع مقدس گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد و امروز بعد از چهل سال خون شهیدان و مجاهدت های ملت ایران به بار نشسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

کریمی به عواملی که باعث شده است ایران به اقتدار دست یابد اشاره کرد و افزود: داشتن رهبری الهی و دینی، ملتی در اقتدار است که رهبری کاریزماتیک و هوشمند داشته باشد و امروز مقام معظم رهبری بر اساس آموزه های دینی و خط سرخ شهادت، راه امام(ره) را مقتدرانه ادامه می دهد و کشتی انقلاب را هدایت می کند.

,

وی ادامه داد: داشتن آرمان های بزرگ که به سوی تمدن اسلامی پیش می رویم از دیگر عوامل اقتدار است و تمدن اسلامی هدفی بوده که از زمان آدم(ع) شروع شده و تا حضرت مهدی(عج) هم ادامه خواهد داشت و نابودی دنیای استکبار و تشکیل حکومت الهی آرمانی بزرگ است که ملت ایران در گام دوم انقلاب پیش می برد.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی داشتن دشمن بزرگ را از دیگر عوامل اقتدار ایران دانست و بیان کرد: در واقع اگر ما کشوری ضعیف بودیم یک کشور برای مقابله با ما بس بود ولی امروز دنیای استکبار با همه توان علیه انقلاب به میدان آمده و قطعاً به جایی نخواهد رسید.

,

وی اضافه کرد: داشتن ملتی بزرگ از دیگر عوامل اقتدار است که امام خمینی(ره) در مورد این ملت می فرمایند حضرت امام خمینی درباره جایگاه مردم ایران فرمود: من با جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمؤمنین(ع) هستند و این را در چهل سال انقلاب به خوبی ثابت کرده اند.

,

کریمی با بیان اینکه امروز در اوج اقتدار هستیم و دشمن این را بداند هرگز تن به سازش نخواهیم داد و مقام معظم رهبری این را چندین بار تاکید کرده اند گفت: ملت همواره در این چهل سال نشان داده اند در این مسیر ثابت قدم هستند.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز جبهه نبرد با دشمن در جنگ اقتصادی است و همه ما باید دست در دست یکدیگر تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم افزود: سنت الهی این است که پس از تحمل سختی ها قطعاً آسایش ها به دست خواهند آمد.

,

وی خاطرنشان کرد: همه باید در کنار مسئولین و اتحاد حول رهبری امام خامنه ای (مدظله‌العالی) در مسیر امام و شهدا ثابت قدم باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه