اخبار داغ

امام‌جمعه تویسرکان:

امروز یمنی ها با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس، آمریکا را له کرده اند

امروز یمنی ها با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس، آمریکا را له کرده اند
امام‌جمعه تویسرکان گفت امریکا و آل سعود با تمام توانشان در برابر ارتش قهرمان چند هزار یمنی نتوانستند مقاومت کنند و ارتش یمن پهبادهای به ظاهر پیشرفته اما پوشالی امریکا را نابود ساخت و این ها به برکت اشاعه فرهنگ مقاومت دفاع مقدس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت الاسلام مرتضی موحدی، امام‌جمعه تویسرکان صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در تویسرکان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: آنچه که زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادگی ملت ما در هشت سال دفاع مقدس شد، همه و همه به برکت محرم و صفر و حرکت ملت ما در مسیر مکتب سیدالشهداء(ع) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار کرد: اگر امروز ما پیشرو و مقتدر در دنیا حرکت می کنیم به خاطر لبیک به امام حسین(ع) و ولایت فقیه است و این نظام با خون شهدا آبیاری شده و تا ابد پیروز و سرافراز مانده و می ماند.

,

امام جمعه تویسرکات افزود: امروز این انقلاب ما پس از چهار دهه توانسته مقتدرانه توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کند و با تفکری عاشورایی در برابر ظالمان زمانه ایستاده است.

,

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: امروز همچنین شاهد هستیم که شکوه جبهه مقاومت به برکت مکتب عاشورایی برنامه های خود را غرور آفرین و مقتدرانه در جهان پیش می برد و آن مزدوران امریکایی که به کمک اربابان جنایتکار خود امید بسته بودند، امروز در عربستان شکست خورده اند.

,

, ,

وی عنوان کرد: امریکا با تمام توانش در برابر ارتش قهرمان چند هزار یمنی نتوانست مقاومت کند و ارتش یمن پهبادهای به ظاهر پیشرفته اما پوشالی امریکا را نابود ساخت.

,

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: این پیروزی های جبهه مقاومت به برکت اشاعه تفکر فرهنگ انقلاب و مقاومت دلاودهای رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس بود، اینکه می توان در برابر ظالمترین ظالمان ایستاد.

,

حجت الاسلام موحدی افزود: امروز امریکا می داند اگر یکی بزند 10 تا می خورد، چرا که توان تسلیحات دفاعی ما چندین برابر برتر از سلاح های جنگی امریکا است.

,

داشته های ملت ما همه از فرهنگ دفاع مقدس و شهادت است

, داشته های ملت ما همه از فرهنگ دفاع مقدس و شهادت است, داشته های ملت ما همه از فرهنگ دفاع مقدس و شهادت است,

«سرهنگ مرتضی سیاهپوشی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان هم گفت: هرچه امروز داریم از فرهنگ بی نظیر دفاع مقدس و شهادت است و هر اندازه از این فرهنگ فاصله گرفتیم به همان اندازه در انجام کارها ناموفق بودیم.
وی اظهار کرد: دشمن این مسئله را خوب فهمیده و به دنبال نابودی این فرهنگ چه در کتاب های و حذف نام شهدا از کوچه هاست.

,
,

, ,

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: اما این توطئه ها خنثی می شود چرا که خدا جایگاه شهدا را جایگاه والایی قرار داده است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه