اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

سریال پیروزی های ما در منطقه ادامه خواهد داشت/ کمترین تحرک از سوی دشمن با صلابت تمام جواب داده می شود/ جوانان امروزی شهدا را الگوی خود قرار دهند

سریال پیروزی های ما در منطقه ادامه خواهد داشت/ کمترین تحرک از سوی دشمن با صلابت تمام جواب داده می شود/ جوانان امروزی شهدا را الگوی خود قرار دهند
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اقتدار و امنیت کشور را مدیون خون شهدا و رزمندگان اسلام هستیم و این امنیت و اقتدار یک امانت در دست رزمندگان شجاع و دلیر کشورمان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،سردار جلیل بابازاده صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اردبیل اظهار داشت: مراسم رژه در واقع یک یادواره و گرامیداشت دوران هشت سال دفاع مقدس است، دورانی که رزمندگان از جان و مال خود گذشتند تا آب و خاک کشور را با اقتدار حفظ کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: اگر در دوران دفاع مقدس توجه خدا، توجه مردم، امام و رهبری نبود این پیروزی بزرگ و تاریخ ساز به دست نمی آمد.

,

سردار بابازاده بیان کرد: صلابت و اقتدار امروز را مدیون خون شهدا هستیم و امروز باید همچون روزهای آغازین انقلاب و زمان دوران هشت سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان و نظام و رهبری باشیم.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه سختی های روزگار را در دوران هشت سال دفاع مقدس پشت سر گذاشتیم تا امروز به این آرامش و اقتدار و امنیت در منطقه و خاورمیانه دست یابیم، افزود: سرداران رشید اسلام صیاد شیرازی ها و باکری ها الگوی بزرگ برای جامعه جوانان ما هستند و باید جوانان امروز شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس را که برگرفته از مکتب حسینی و عاشورایی بود الگوی خود قرار دهند.

,

وی با تشریح تحرکات اخیر دشمن در خاورمیانه و منطقه، بیان کرد: سریال پیروزی ها، صلابت و اقتدار ما در مقابل توطئه های دشمنان، اسرائیل و آمریکا و دست نشانده های آنان در منطقه ادامه خواهد داشت.

,
سردار بابازاده ادامه داد: گفتمان های ما گفتمان های ارزشی و انقلابی است و امروز آمادگی رزمندگان اسلام، بسیج، سپاه، ارتش و مرزبانی از نقطه صفر مرزی تا مرکز کشور را دارند و دشمن هیچ علطی نمی تواند بکند. 
,
 
,
وی گفت: با کمترین تحرکات و عکس العمل دشمن علیه کشورمان،عکس العملی با شدت و جدیت تمام عیار نیروهای مسلح کشورمان روبرو خواهند شد.
,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه