اخبار داغ

حذف گام به گام یارانه پردرآمدها/ اسم ۲۰۰ هزار خانوار در گام اول خط می‌خورد

حذف گام به گام یارانه پردرآمدها/ اسم ۲۰۰ هزار خانوار در گام اول خط می‌خورد
سخنگوی ستاد اجرایی تبصره ۱۴ قانون بودجه کشور از حذف گام به گام یارانه پردرآمدها خبر داد و گفت: در گام اول یارانه ۲۰۰ هزار خانوار حذف می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنگوی ستاد اجرایی تبصره 14 قانون بودجه کشور در مصاحبه با رادیو در رابطه با اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر حذف یارانه میلیاردرها گفت: منظور سخنگوی دولت از این عبارت، حذف یارانه پردرآمدها بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اذعان به انحراف یارانه ها از مسیر اصلی خود در سنوات مختلف بیان داشت: هم اکنون رتبه اعتباری افراد مبتنی بر داده های بانک های اطلاعاتی مانند شاخص خانوار، جنسیت سرپرست خانوار، تعداد و مجموع ارزش خودرو، تعداد و ارزش ملک ثبت شده به نام اعضای خانوار و سرپرست، تعداد سفرهای خارجی و برخی شاخص های قابل ارائه دیگر مشخص شده است.
,
 
,
سخنگوی ستاد اجرایی تبصره 14 قانون بودجه کشور از شناسایی کاندیدای حذف از دریافت یارانه خبرداد و افزود: در حال حاضر افرادی که یارانه آنها واریز نشده کاندیدای حذف از دریافت یارانه هستند و یارانه شهریورماه نوبت 103 برای آنها واریز نشده است.
,
 
,
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به مکانیزم اعتراض مردم به حذف یارانه نقدی گفت: سرپرستان خانوار در صورت اعتراض به قطع یارانه خود می توانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند و بعد از پیامک شدن کد رهگیری باید به سامانه یارانه مراجعه و پس از مشاهده اطلاعات بانکی اعتراض خود را ثبت کنند.
,
 
,
میرزایی از حذف گام به گام یارانه پردرآمدها سخن گفت و افزود: ما در گام ابتدایی، وضعیت 200 هزار خانوار (800 هزارنفر) را بررسی و یارانه آنها را حذف می کنیم و سخنگوی دولت در مراحل بعدی حذف یارانه سایر خانوارها را اعلام خواهد کرد.
,
 
,
وی همچنین اظهار کرد: مردم به هیچ وجه به دستگاه های دولتی به ویژه وزارت کار، رفاه و تعاون اجتماعی مراجعه حضوری نکنند چراکه مکانیزمی برای پاسخگویی حضوری طراحی نشده و فقط افرادی که پیامک دریافت می کنند باید به نزدیک ترین دفتر پیشخوان دولت مراجعه و پس از دریافت کد رهگیری اعتراض خود را ثبت کنند.
,
 
,
سخنگوی ستاد اجرایی تبصره 14 قانون بودجه کشور با اعلام اینکه مردم برای ثبت اعتراض خود به قطع یارانه دو ماه فرصت دارند تأکید کرد: این افراد به محض دریافت کد رهگیری تا 48 ساعت فرصت دارند که به سامانه یارانه مراجعه کنند.
,
 
,
وی افزود: اگر اعتراض آن دسته از خانوارهایی که یارانه آنها قطع می شود وارد باشد جای هیچ نگرانی نیست، یارانه ماه هایی که به حساب آنها واریز نشده به صورت یکجا و در اولین نوبت به حسابشان واریز خواهد شد.
,
 
,
این مقام مسئول از هموطنان درخواست کرد که به اخبار حذف یارانه در رسانه ها توجه نکنند و اخبار و اطلاعات موثق را صرفا از طریق ستاد اجرایی و رسانه ملی دریافت کنند.
,
 
,
میرزایی با انتقاد از کم لطفی بسیاری از دستگاه های دولتی در تبادل اطلاعات گفت: این دستگاه ها معمولاً اطلاعات را به صورت دستی در اختیار ما قرار می دهند و البته این معضل ناشی از ضعف زیرساخت های فنی پایگاه های اطلاعاتی دستگاه های دولتی است.
,
منبع: تسنیم
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه