اخبار داغ

فرمانده سپاه عاشورا در مراسم رژه نیروهای مسلح آذربایجان شرقی؛

جمهوری اسلامی هیچ‌گاه فریب لبخند دشمن را نمی‌خورد

جمهوری اسلامی هیچ‌گاه فریب لبخند دشمن را نمی‌خورد
سردار خرّم در مراسم رژه نیروهای مسلح استان گفت: امروز جمهوری اسلامی در حضور رهبری هماهنگی و مقاومت پویا و فعال با درک عمیق و بصیرت ملت ها به صورت جدی به راه خود ادامه می دهد و هیچ گاه فریب لبخند دشمن را نمی خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی صبح امروز یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در تبریز گفت: امروز ۳۱ شهریور، ۳۹ سال از آغاز تحمیلی و ۲۹ سال از جنگ تحمیلی می گذارد. این ایام را به همه خانواده های معظم شهیدان و آزادگان و یادگاران آن دوران پر افتخار و همه عزیزانی که در مراسم حضور دارند تبریک و تهنیت می گویم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار،,

وی ادامه داد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، هفته دفاع مقدس یادآور سال های حماسه، بصیرت و ولایتمداری مردمی است که دوشادوش نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و بسیج مردمی توانستند مرزهای امنیتی را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی استکبار جهانی علیه ملت ایران شد تا ایران را به زانو در آورد اما موفق به این کار نشد، افزود:  ان شاء الله تلاش های جبهه مقاومت در مسیر قدس برای نجات مسلمین خواهد شد.

,
,
,

جنگ تحمیلی به یک فرصت راهبردی تبدیل شد

فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: با اراده الهی، مقاومت، ایثار و فداکاری ها جنگ تحمیلی که تهدید بزرگ بود به یک فرصت راهبردی تبدیل شد و با این تجربه بزرگ، بحران هایی را که با طراحی و برنامه ریزی استکبار و متحدان رژیم پلید فتنه هایی مانند جنگ و فتنه داعش را پشت سر گذاشتیم.

, جنگ تحمیلی به یک فرصت راهبردی تبدیل شد,
,
,

وی با تاکید بر اینکه ما شروع کننده هیچ جنگی نیستیم، عنوان داشت: راهبرد دفاعی ما به سرعت تغییر وضعیت داده و بر همین اساس امروز نیروهای مسلح در اقتدار قرار دارند و ما در تامین امنیت کشور ذره ای خلال و انفعال نخواهیم داشت.

,

وی ادامه داد: امروز دشمن با یک اختلال فکری مواجه است و این هم در هدایت پیامبر گونه رهبرمان به وجود آمده است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: امروز انقلاب اسلامی در اوج قدرت است هر چه از انقلاب می گذرد، ایران اسلامی بالنده تر شده و به سوی اهداف خود گام برمی دارد.

,
,
,

امروز همه باید برای محرومیت زدایی پای کار بیایند

, امروز همه باید برای محرومیت زدایی پای کار بیایند,

وی خاطرنشان کرد: نظام امروز نیازمند جهاد همگانی است امروز باید تمامی افراد پای کار باشد و از هر تلاشی که برای رفع محرومیت و دور کردن دشمن از اهداف خود، دریغ نکند.

سردار خرّم در پایان گفت: امروز جمهوری اسلامی در حضور رهبری هماهنگی و مقاومت پویا و فعال با درک عمیق و بصیرت ملت ها به صورت جدی به راه خود ادامه می دهد و هیچ گاه فریب لبخند دشمن را نمی خورد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه