اخبار داغ

در مراسم رژه نیروهای مسلح کرمان عنوان شد؛

سعادت دنیا و آخرت در گرو اطاعت از رهبری است/ مرکز مقاومت در برابر ابر قدرت‌ها به دست ایران اسلامی است

سعادت دنیا و آخرت در گرو اطاعت از رهبری است/ مرکز مقاومت در برابر ابر قدرت‌ها به دست ایران اسلامی است
صبح امروز مراسم رژه ۳۱ شهریور به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان، حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی نماینده خبرگان رهبری، نمایندگان کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمد جواد فدایی استاندار و جمعی از مسئولین ارشد استانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز مراسم رژه ۳۱ شهریور به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان، حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی نماینده خبرگان رهبری، نمایندگان کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمد جواد فدایی استاندار و جمعی از مسئولین ارشد استانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان: سعادت دنیا و آخرت در گرو اطاعت از رهبری  است

, فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان: سعادت دنیا و آخرت در گرو اطاعت از رهبری  است, فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان: سعادت دنیا و آخرت در گرو اطاعت از رهبری  است,

سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت سیدالشهدا علیه السلام و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و به ویژه ۶۵۰۰ شهید استان کرمان گفت: در اولین روز هفته برای پیمان مجدد با فرماندهی معظم کل قوا در کنار نیروهای مسلح استان حضور پیدا کرده اید، تشکر می کنم.

,

وی ضمن تشکر از حضور روحانیت و نماینده ولی فقیه در استان کرمان، استاندار و نیروهای نظامی و انتظامی استان ابراز کرد: همدلی، صمیمیت و برداری بین نیروهای مسلح و ارتش فداکار در طول چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی وجود دارد و در مأموریت های مختلف سپاه، بسیج و سایر نیروهای قضائی، امنیتی و اجرایی با هماهنگی نماینده مقام معظم رهبری برای استان نیتشان بر این است که به مردم خدمت کنند.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با اطاعت از فرامین و اوامر امام بزرگوار فرمانده کل قوا تکلیف خود را به بهترین نحو انجام دهیم؛ چرا که سعادت دنیا و آخرت ما در گرو اطاعت از امام حکیم و فرزانه و شجاع و این رهبری بی نظیر در عصر و زمان حاضر است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی ترین نیروهای جهان است/ مرکز مقاومت در برابر ابر قدرت ها به دست ایران اسلامی است

, نماینده ولی فقیه در استان کرمان: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی ترین نیروهای جهان است/ مرکز مقاومت در برابر ابر قدرت ها به دست ایران اسلامی است, نماینده ولی فقیه در استان کرمان: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی ترین نیروهای جهان است/ مرکز مقاومت در برابر ابر قدرت ها به دست ایران اسلامی است,

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: در روزی گرد هم جمع شده ایم که یکی از روزهای تاریخی در نظام جمهوری اسلامی ایران است و روزی است که آغاز بی رحمانه ترین و گسترده ترین تهاجم علیه ایران اسلامی است.

,

وی ادامه داد: 31 شهریور روزی است که بزرگ مردی، حرکت مومنانه و دفاع جانانه این کشور را در مقابل تهاجم گسترده  ملت رشید ایران و نیروهای مسلح این کشور به یاد ما می آورد؛ روزی که همگان در کنار یکدیگر ایستادند و تمامی تهدیدات و تهاجمات بزرگ را به بزرگترین فرصت برای ایران اسلامی تبدیل کردند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ابراز کرد: 31 شهریور یاد آور جریان بزرگی است که ملت ایران با رهبری و فرماندهی فرمانده کل قوا و امام عظیم الشأن توانست در سه گام ایران را در بزرگترین جایگاه خود در تاریخ قرار دهد.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه در گام اول مردم و نیروهای مسلح از کشور جانانه دفاع کردند تا هجم تهاجم و اشغال کشور گسترده نشود، اظهار کرد: در گام دوم ملت ایران و نیروهای مسلح با هماهنگی، همدلی و همراهی و حرکت مومنانه در خطر ولایت امر مسلمین توانستند سرزمین های اشغالی را پس بگیرند و کشور را از فتنه بزرگ تهاجم قرن نجات دهند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: در گام سوم پیروزی نهایی رقم خورد و آغاز حرکتی جدید برای ملت ایران و نیروهای مسلح این کشور ایجاد شد و توانستیم فرماندهی مقاومت و مبارزه علیه استکبار جهانی را به عهده بگیریم و امروز در اوج قدرت ایران اسلامی، مردم مومن و نیروهای مسلح آماده در خدمت فرماندهی کل قوا رهبری عالیقدر و فرهیخته این نظام هستیم.

,

وی تصریح کرد: بلاشک از نظر تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه ارزشمند پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای انتظامی و به طور کلی نیروهای مسلح ما یکی از قوی ترین نیروهای مسلح جهان است.

,

این مقام مسئول ابراز کرد: مرکز مقاومت در دنیای امروز در مقابل ابر قدرت ها به دست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به فضل خدا و با قدرت توطئه هایی که علیه این جریان رخ می دهد را خنثی خواهیم کرد.

,

 حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تأکید بر اینکه در آینده نزدیک شاهد پیروزی جریان مقاومت در منطقه خواهیم بود، گفت: به فضل خدا شاهد از بین رفتن استکبار جهانی و اضمحلال رژیم غاصب اسرائیل خواهیم بود.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: از تمامی نیروهای مسلح و به ویژه نیروهای مسلح در استان کرمان و به طور خاص از سپاه ثارالله استان به فرماندهی سردار ابوحمزه تقدیر و تشکر می کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه