اخبار داغ

مسئول بسیج اصناف بروجرد:

۱۸۰ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود

۱۸۰ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود
مسئول بسیج اصناف بروجرد گفت: همزمان با بازگشایی مدارس ۱۸۰ بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند بروجردی توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با بازگشایی مدارس، طرح یک کاسب، یک دانش آموز در بروجرد اجرا شده که در این راستا خیرین اصناف با کمک‌های خود برای دانش آموزان نیازمند بسته‌های مورد نیاز مدرسه را تهیه و اهدا می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,


وی افزود: در این راستا ۱۸۰ بسته لوازم التحریر شامل مداد، خودکار، پاک کن، تراش، دفتر، جامدادی و کیف تهیه که در مجموع ۱۲ میلیون تومان برای این بسته‌ها از سوی خیرین اصناف هزینه شده که به دانش آموزان نیازمند اهدا می‌شود.

,
,


مسئول بسیج اصناف بروجرد تصریح کرد: دانش آموزان نیازمند در حاشیه شهر توسط مدیران مدارس شناسایی شده و این بسته‌ها به دانش‌آموزان نیازمند مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم اهدا می‌شود.

,
,


وی بیان کرد: برای تهیه اقلام مورد نیاز دانش آموزان نیازمند، اتحادیه صنف طلا و جواهر بروجرد کمک بسیار زیادی داشتند و با کمک این صنف‌ها تعداد زیادی از دانش آموزان نیازمند با داشتن اقلام مورد نیاز راهی مدرسه می‌شوند.

,
,


حیدری عنوان کرد: طرح یک کاسب، یک دانش آموزان در طول سال دو مرحله در اول مهر ماه و شب عید برگزار می‌شود که در شب عید بسته‌های مواد غذایی برای دانش آموزان و در مهرماه اقلام مدرسه تهیه و به آنها اهدا می‌شود.
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه