اخبار داغ

در مراسم رژه نیروهای مسلح ارومیه تاکید شد؛

ایستادگی در برابر کفر مهم‌ترین پیام هفته دفاع مقدس است/ با وحدت ملی بر تمام توطئه‌های دشمنان پیروز می‌شویم

ایستادگی در برابر کفر مهم‌ترین پیام هفته دفاع مقدس است/ با وحدت ملی بر تمام توطئه‌های دشمنان پیروز می‌شویم
مراسم رژه ویژه هفته دفاع مقدس با حضور یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سردار حبیب شهسواری صبح امروز در مراسم سان و رژه نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: نیروهای مسلح وارثان نهضت سرخ حسینی و حاملان پیام حضرت زینب(س) هستند تا هیمنه حکومت ستمگران و ظالمان را در هم بشکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: دفاع مقدس ریشه در عاشورای حسینی دارد. مردم ما ایمان و جهاد را از قرآن نشات گرفته و دفاع ما بر اساس همین مبانی رنگ و بوی مقدس به خود گرفت.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: دفاع مقدس امتداد حرکت اصحاب عاشورا است. عاشورا ثابت کرد که نابرابری عامل ترک میدان جهاد نیست و اگر نابرابری نبود، پیروزی‌ها ازآن شمشیرها بود نه ایمان و اراده‌ها.

,

وی، ادامه داد: هفته گرامیداشت دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای بازخوانی رشادت‌های سربازان این مرز و بوم بدون کمترین حمایت‌ها است که بدون داشتن تجهیزات کامل و با ایمان کامل در برابر دشمنان تا دندان مسلج ایستادگی کردند.

,

سردار شهسواری، بیان داشت: ما در برابر تمامیت کفر ایستادیم و پرچم عزت، آزادگی، جوانمردی و حریت را در قله‌های انسانیت به اهتزاز درآوردیم. این هفته فرصتی برای نمایش گوشه‌ای از توانمندی‌های نظامی در کنار شور حماسی و انقلابی و نظم و شکوه بی‌بدیل سربازان ولایت از یگان‌های نیروهای مسلح است.

,

وی، همچنین با اشاره به اینکه پیام رژه تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا است، گفت: این حرکت عظیم نیروهای مسلح برای دوستان پیام رحماء بینهم و برای سربازان کشور پاسداری از ایران اسلامی و اثبات خادمی و نوکری برای مردم را دارد که به تعبیر امام همتایی ندارند.

,

توسل به قدرت الهی دلیل ناکامی دشمن در مقابله با ایران اسلامی است

, توسل به قدرت الهی دلیل ناکامی دشمن در مقابله با ایران اسلامی است,

در این مراسم، آیت‌الله سید علی‌اکبر قریشی نیز اظهار داشت: هفته دفاع مقدس با توسل به قدرت الهی به دست آمده و به همان دلیل شاهد ماندگاری آن هستیم.

,

وی، افزود: بر اساس آیات الهی پیروزی نهایی با اسلام و مسلمانان است و نمی‌توان جز این را در زندگی اجتماعی جستجو کرد.

,

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، اشتباه صدام در حمله به ایران اسلامی را یادآور شد و گفت: امروز آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی اگر چنین اشتباهی را انجام دهند قطعا با مشت محکمی مواجه می‌شوند و به همین دلیل از چنین اقداماتی دور می‌کنند.

,

وی، با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در میان مردم، بیان داشت: امروز برگزاری مراسماتی همانند رژه نیروهای مسلح و نیز یادواره‌های شهدا برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و نیز بزرگداشت مقام رزمندگان اسلامی است و باید مورد توجه مسئولان و مردم باشد.

,

با وحدت ملی بر تمام توطئه‌های دشمنان پیروز می‌شویم

, با وحدت ملی بر تمام توطئه‌های دشمنان پیروز می‌شویم,

استاندار آذربایجان‌غربی هم در این مراسم، معنویت و ارزش‌مداری را عامل اصلی پیروزی در دفاع مقدس دانست و گفت: با حفظ وحدت ملی می‌توانیم در برابر توطئه‌های استکبار پیروز باشیم.

,

محمدمهدی شهریاری، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان با اقتدار در برابر توانمندی‌های دنیا ایستادند.

,

وی، افزود: بسیجیان ایران اسلامی در آن دوران با کمترین آموزش نظامی حماسه‌های بی نظیری را در صحنه‌های جنگ آفریدند.

,

استاندار آذربایجان‌غربی، معنویت را اصلی‌ترین محور پیروزی‌ها در جنگ دانست و عنوان کرد: راز و نیازهای رزمندگان گوشه‌ای از این معنویت‌ها بود. همین انگیزه معنوی و دینی اصلی‌ترین عامل سرافزاری ما در دوران دفاع مقدس بود.

,

وی، با اشاره به اینکه ما توانایی حمله داشتیم اما ارزش‌های اسلامی را رعایت کردیم و از این اقدام جلوگیری کردیم، ابراز داشت: جنگ‌های جهانی را شاهد هستیم که بدون هیچ ارزشی انجام شدند و دنیا را به نابودی کشاندند اما جنگ ما جنگ ارزش‌ها بود و مردم توانستند در برابر دشمنان ایستاده و پیروز شوند.

,

شهریاری، خاطرنشان کرد: امروز در شرایط دفاع مقدس قرار داریم و شدیدترین تحریم‌ها به عنوان عملیات تروریستی علیه کشورمان انجام می‌شود. بسیاری از موارد توسط استکبار تحمیل شده که با حضور رهبری هوشمندانه و ایستادگی مردم شاهد پیروزی خواهیم بود.

,

وی، در پایان، گفت: یکپارچگی مردم عامل عزت، سربلندی و پیروزی خواهد بود.

,

در ادامه، یگان‌های حاضر در میدان به نمایش اقتدار خود پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه