اخبار داغ

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج):

پاسخ ایران به دشمنان پشیمان‌کننده خواهد بود

پاسخ ایران به دشمنان پشیمان‌کننده خواهد بود
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گفت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به دشمنانش پشیمان کننده خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح با گرامی‎داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: هفته دفاع مقدس امسال در آستانه راهپیمایی بزرگ عظیم و حماسه اربعین قرار دارد که امیدواریم زمینه ساز و ظرفیت ساز تمدن نوین اسلامی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: وحدت، همدلی، هماهنگی و همکاری نیروهای مسلح اصفهان زبان‎زد و نمونه است، آمادگی رزم و توان بازدارندگی و آمادگی دفاعی نیروی مسلح استان به شکلی است که آماده انجام هر گونه مأموریت و مسئولیت هستند.

,

وی افزود: به تأسی از فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس و آیات قران کریم این نکته را یادآور می‎شویم که نصرت و امداد الهی در قطع وابستگی و اتکاء نداشتن به بیگانگان است.

,

سردار فدا بیان کرد: شکست های پی در پی و سریالی آمریکای جنایت‎کار و مزدوران آن‎ها در منطقه و عقب نشینی آشکار را مدیون نصرت و امداد خداوند می‎دانیم.

,

فرمانده سپاه استان با بیان تجدید بیعت نیروهای مسلح با آرمان‎های امام بزرگوار، شهدای هشت سال دفاع مقدس و مقام معظم رهبری اذعان کرد: کلیه نیروهای مسلح و مردم و بسیجیان استان اصفهان آمادگی خود را برای دفاع همه جانبه از جمهوری اسلامی اعلام می‎کنند.

,

فدا در پایان یادآور شد: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به دشمنان پشیمان کننده خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه