اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

«دفاع مقدس»، دوران تحقق وعده‌های الهی بود/ توان موشکی ایران، برای دوستان روحیه و برای دشمنان وحشت‌آور است

«دفاع مقدس»، دوران تحقق وعده‌های الهی بود/ توان موشکی ایران، برای دوستان روحیه و برای دشمنان وحشت‌آور است
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: توان موشکی ایران اسلامی، برای دوستان روحیه و برای دشمنان وحشت‌آور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(یکشنبه) در مراسم رژه نیروهای مسلح قزوین با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اباعبدالله الحسین (ع) شعار «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» را در عاشورا به تصویر کشید و ذلت‌ناپذیری و حق‌طلبی را به پیروان خود آموخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی تصریح کرد: امام حسین (ع) برای تبیین صف حق و باطل خود را معرفی کرد و فرمود من خاندان نبوت، وحی و رسالت هستم و در مقابل من یزیدی قرار دارد که شراب‌خوار است و علناً فسق و فجور می‌کند.

,

امام جمعه قزوین ادامه داد: حضرت سیدالشهدا(ع)، یزید را فردی معرفی می‌کند که خون بی گناهان را می‌ریزد و تأکید می‌کند تا قیامت هر کسی که شباهتی به حضرت دارد با هر کسی که شباهتی به یزید دارد، بیعت نمی‌کند.

,

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه شعار «هَل مِن ناصر یَنصُرُنی» امام حسین (ع) برای همه دوران‌هاست، خاطرنشان کرد: امروز یزیدیان زمان با سلاح‌های کشتار جمعی مردم بی‌گناه و مستضعف را به خاک و خون می‌کشند و هر کسی که خود را پیرو راه امام حسین (ع) می‌داند، نباید با آنها بیعت کند.

,

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس برای دفاع از اسلام، دین، ملت و کشور به میدان آمدند، یادآور شد: هفته دفاع مقدس، هفته وحدت بین نیروهای مسلح و مردم است چرا که همه برای دفاع از اسلام و کشور به میدان آمدند.

,

, ,

 

,

عابدینی با بیان اینکه دفاع مقدس دوران تحقق وعده‌های الهی بود، گفت: « إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم» از وعده‌های الهی در قرآن است که در دفاع مقدس شاهد تحقق آن بودیم.

,

امام جمعه قزوین اضافه کرد: با اینکه در دوران جنگ با دست خالی و بدون امکانات به میدان آمده بودیم و دشمنان ما تا دندان مسلح بودند اما با عنایت خدای متعال، حق بر باطل پیروز شد و امروز این ملت و نیروهای مسلح حامی مستضعفان جهان شده‌اند.

,

وی با اشاره به پیشرفت‌های نظامی کشور، تشریح کرد: اگر بخواهیم فهرست پیشرفت‌های نظامی کشور را طی یک سال گذشته نام ببریم، زمان زیادی لازم است و این موضوع نشان دهنده پیشرفت‌های عظیم نظامی کشور است.

,

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: موشک‌های با برد بالایی که در اختیار نیروهای مسلح قرار دارد، برای دوستان جمهوری اسلامی روحیه به شمار می‌آید و برای دشمنان ما ترس و وحشت به همراه می‌آورد و این توان نظامی حامی مقاومت اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه