اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

بذله‌گویی روس‌ها به عربستان در پی ضعف امریکا مقابل حمله پهپادی یمن

بذله‌گویی روس‌ها به عربستان در پی ضعف امریکا مقابل حمله پهپادی یمن
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: وقتی 10 پهپاد به پالایشگاه بزرگ عربستان حمله و بمباران می‎کنند، تجهیزات دفاعی امریکایی حریف نمی‎شوند تا دفاع کنند و روسیه سر به سر آن‎ها می گذارد که از ما تجهیزات بخرید، آمریکایی‎ها به درد شما نمی‎خورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ آیت‎الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اصفهان در توضیح این‎که چرا از واژه دفاع مقدس برای جنگ ما در مقابل عراق استفاده می‎شود، اظهار کرد: نکته اساسی در تقدس این است که وابسته به خداوند باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: هر کاری که برای خدا انجام شود تقدس پیدا می‎کند و اصولاً دفاع چون دستور الهی است ذاتاً مقدس است.

,

وی خاطر نشان کرد: حمله به یک کشور و جنگ ابتدایی برای توسعه کشور و یا سلطه ذاتاً مورد اراده الهی نیست و بر همین اساس جنگ های تمام انبیاء، اولیاء، پیامبران و امامان جنگ ابتدایی نبود و در همه جنگ هایی که در اسلام انجام شد به صورت دفاعی عمی می‎کردند.

,

امام جمعه اصفهان افزود: دفاع کار مقدس و دستور خداوند است و حتی خداوند انگیزه دفاع را به حیوانات هم داده تا از خود و آشیانه خود دفاع کنند.

,

طباطبایی نژاد با بیان اینکه جنگ بین ما و عراق، دفاع از سوی ما بود، بیان کرد: زمانی که صدامیان در سال 59 چندین نقطه از کشورمان را بمباران کردند ما سریعاً به دفاع در مقابل این تجاوز به صورت نظامی نچرداختیم.

,

وی در ادامه گفت: در کشور ما چند مسئول ابتدا از سازمان ملل خواستند که جلو این کار عراق را بگیرد و به این سازمان شکایت کردند، اما سازمان مللی که دستش در دامن همین ها بود اصلاً پاسخی نداد.

,

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: حتی کار به جایی رسید که قسمتی از زمین کشورمان را گرفتند و پیشروی می کردند و چاره ای جز دفاع نبود؛ بنابراین کار ما دفاع و دفاع ذاتاً مقدس است.

,

وی با بیان اینکه از طرفی هر دفاعی هم مقدس نیست، بیان کرد: ما در طول جنگ همواره تقدس را نگاه داشتیم و اصول جوانمردانه را رعایت کردیم.

,

طباطبایی نژاد اذعان کرد: بر همین اساس بود که امام خمینی(ره) تا یک سال اجازه حمله موشکی به فرماندهان نمی‌داد اما زمانی که حملات صدام شدت گرفت مجبور شدیم تا متقابلاً بمباران را انجام دهیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان گفت: وقتی می‎گوییم دفاع ما مقدس است برای این است که اولاً خود دفاع تقدس ذاتی دارد و دوماً ما در دفاع خودمان کلیه مسائل انسانی و دینی را رعایت کردیم.

,

سخنران مراسم رژه نیروهای مسلح استان اصفهان با اشاره به جنایت‎های عربستان در یمن افزود: در مقابل یمن اصول اخلاقی را رعایت کرد؛ حوثی ها و یمنی ها زیر بنای اقتصادی را برای تضعیف دولت ظالم سعودی هدف قرار دادند و موفق هم بودند و با سربلندی این کار را انجام دادند.

,

طباطبایی نژاد با بیان اینکه در جنگ تحمیلی قدرت و اُبهت غرب و شرق را شکستیم و امروز هم این‎گونه است، عنوان کرد: وقتی 10 پهپاد به پالایشگاه بزرگ عربستان حمله و بمباران می‎کنند، تجهیزات دفاعی امریکایی حریف نمی‎شوند تا دفاع کنند و روسیه سر به سر آن‎ها می گذارد که از ما تجهیزات بخرید، آمریکایی‎ها به درد شما نمی‎خورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه