اخبار داغ

استاندار قزوین:

دشمن به‌دنبال ایجاد اختلاف بین مسئولان و نیروهای مسلح است/ اتحاد و انسجام رمز پیروزی ماست

دشمن به‌دنبال ایجاد اختلاف بین مسئولان و نیروهای مسلح است/ اتحاد و انسجام رمز پیروزی ماست
استاندار قزوین گفت: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین مسئولین و نیروهای مسلح است، اما در این عرصه نیز شکست خواهد خورد و باز هم به پیروزی می‌رسیم و یک بار دیگر قدرت جمهوری اسلامی را به رخ جهان می‌کشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، همزمان با آغاز هفته مقدس در مراسم رژه اقتدار که پیش از ظهر امروز(یکشنبه) با حضور مسئولین استانی و هم استانی‌ها در میدان ارتش برگزار شد، اظهار کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند، امروز نیروهای مسلح با فرماندهی واحد در اوج اقتدار و عزت قرار گرفته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: دفاع مقدس ظرفیتی بزرگ بود، ما هیچ‌گاه طرفدار و آغاز کنتده جنگ نبودیم، اما دفاع مقدس فرصتی بود و امروز بواسطه آن در هر زمینه‌ای رشد کرده و به موفقیت در عرصه جهانی رسیده‌ایم درواقع تمام این موارد به برکت دفاع مقدس است.

,

استاندار قزوین ابراز کرد: ما در دفاع مقدس علی رغم تمام تحریم‌های همه جانبه کارهای مهمی انجام دادیم و با دست خالی و اتکا به نیروی خود و ایمان و اتحاد و وحدت و همدلی مقابل تمام دنیا ایستادیم.

,

وی افزود: امروز نیز ملت بصورت یکپارچه است و مردم درکنار نیروهای مقتدر در قالب بسیج از میهن دفاع کردند و برگ زرینی در تاریخ آفریدند.

,

این مسئول بیان کرد: امروز با وضعیتی ویژه و پیچیده‌تر از دفاع مقدس قرار داریم، کشورهای منطقه انسجام کاذبی را رقم زده‌اند، خون شهدا و اقتدار نیروهای مقدس پشتوانه نظام است و در این برهه نیز بر دشمنان غلبه می‌کنیم.

,

, ,

 

,

وی ادامه داد: رمز پیروزی ما در مقابل دشمن سلاح نیست، بلکه اتحاد و انسجام است و با رهبری واحد در مقابل دشمنان پیروز می‌شویم، دشمن از تمام ظرفیت‌ها برای تفرقه استفاده می‌کند و جنگ نرم زا به کار گرفته است.

,

جمالی پور عنوان کرد: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین مسئولین و نیروهای مسلح است، اما در این عرصه نیز شکست خواهد خورد و باز هم به پیروزی می‌رسیم و یک بار دیگر قدرت جمهوری اسلامی را به رخ جهان می‌کشیم.

,

در ادامه سردار شاهرخی اظهار کرد: امروز با افتخار سربلندیم که در مهم‌ترین حادثه تاریخ انقلاب پیروز شدیم، برای این پیروزی بهترین فرزندانان تقدیم شد اما به‌ازای آن اقتدار و عزت برای همیشه به ارمغان آمد.

,

فرمانده سپاه استان قزوین ابراز کرد: دشمنانی که چشم دیدن اقتدار ملت را ندارند، می‌دانند که با ملتی استوار روبه‌رو هستند و همین باعث شده در مراحل مختلف پیروز باشیم و امیدواریم قدردان ملت باشیم و توان خود را صرف رفع مشکلات مردم کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه